اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون انرژی مجلس:

دفاع مقدس واقعیت عینی ولایت‌پذیری را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: نماینده کنگان، دیر و جم و دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: دفاع مقدس واقعیت عینی و عملی ولایت‌پذیری در سخت‌ترین شرایط را به نمایش گذاشت و تجلی‌گاه عشق و معرفت به معبود هستی و اهل بیت بود.

دفاع مقدس واقعیت عینی ولایت‌پذیری را به نمایش گذاشت

حجت‌الاسلام موسی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس در برابر حمله دشمن آغاز غرور ملی پایان‌‎ناپذیری برای مردم سلحشور ایران بود و باعث شد که توطئه شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران خنثی شود.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: دفاع مقدس فرصتی برای اثبات توانمندی‎های اسلام و انقلاب و کشور حاکمیت اسلام و وحدت نیروها بود.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دنیایی از شرف و حماسه ملتی است که نجابت و آزادگی را در اذهان تداعی می‎کند و عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‏دارد، ملتی که با آماده ساختن رزمندگانی حماسه‎آفرین مفهوم روشن تعبد در برابر ولایت را به نمایش گذاشت و با هدف ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته به جبهه‎ها شتافتند و طلوع عشقی بی‎بدیل را ترسیم کردند.

احمدی افزود: مردم ایران با داشتن رهبری توانا و آگاه، آگاهانه و با انگیزه‎های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پا خاست و صحنه‎های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت و تمایل حضور مردم ما دینی، عقیدتی و ملی بود.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: جوانانی که در قالب نیروهای بسیج در دفاع مقدس حضور داشتند با خلق رشادت‎های فراوان نشان دادند که بهترین جوانان جهان هستند.

احمدی با بیان اینکه یکی از رهاوردهای مهم دفاع مقدس خودباوری بوده است خاطر نشان کرد: بحران جنگ تحمیلی باعث تقویت اعتماد به نفس در میان مردم شد و در تحریم اقتصادی با صبر و استقامت و با روحیه قناعت و صرفه‎جویی مقاومت کردیم.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم اظهار داشت:‌ از جمله برکات دفاع مقدس تحکیم وحدت ملی بین آحاد ملت بود به‌طوری که همگان منافع حزبی و صنفی خود را در خدمت مصالح نظام و کشور قرار داده بودند.

احمدی اضافه کرد: ما انقلابمان را در جنگ صادر و مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت کردیم،  در جنگ حس برادری و دوستی در نهاد یکایک ملت ایران بارور شد و از همه مهم‌تر استمرار روح اسلام و انقلاب در پرتو جنگ تحقق یافت.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: انسجام نیروهای بسیجی و بی‎توقع و انگیزه الهی فرزندان این مرز و بوم نشان از رشد و بینش سیاسی، درایت و آگاهی و نیز شعور الهی آنان بود که با وجود همه سختی‎ها ایستادگی و مقاومت پیشه خویش ساختند تا از این آزمون الهی نیز سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول