اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماهه امسال

12 هزار انشعاب آب و فاضلاب در خوزستان واگذار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان از واگذاری 12 هزار انشعاب آب و فاضلاب در سطح استان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

12 هزار انشعاب آب و فاضلاب در خوزستان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار داشت: با واگذاری 8 هزار و 972 انشعاب آب و 3 هزار و 777 اشتراک فاضلاب از ابتدای سال جاری، تعداد انشعابات واگذار شده شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تا پایان 5 ماهه امسال به 555 هزار و 954 انشعاب آب و 189هزار و 34 انشعاب فاضلاب رسید.

وی با بیان اینکه 100درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش خدمات آب و 38 درصد زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند، ادامه داد: در 5 ماهه نخست سال جاری 17 کیلومتر از شبکه آب استان و 6 کیلومتر از شبکه فاضلاب استان اصلاح و بازسازی شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، 67 کیلومتر توسعه شبکه آب و 11 کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای استان صورت گرفته است، طول شبکه آب استان را در حال حاضر 6 هزار و 361 کیلومتر و طول شبکه فاضلاب خوزستان را یک هزار و 930 کیلومتر اعلام کرد. 

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول