اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

نمایندگان در دریافت 50 میلیارد تومان اعتبار شهرداری تلاش کنند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از نمایندگان مردم اردبیل در مجلس خواست نسبت به دریافت اعتبار 50 میلیارد تومان سفر چهارم رئیس جمهور به استان تلاش کنند.

نمایندگان در دریافت 50 میلیارد تومان اعتبار شهرداری تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، صدیف بدری در نشست با نمایندگان شهرستان اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل، همکاری و هماهنگی نمایندگان استان اردبیل  در مجلس شورای اسلامی با مدیران استانی لازمه رشد، توسعه و پیشرفت استان و شهرستان اردبیل است.

وی همچنین از نمایندگان خواست پیگیری و تلاش لازم در خصوص اصلاح قوانین مربوط به شهرداری و  شهروندان از جمله بیمه اجباری ساختمان، نحوه تقسیم مالیات بر ارزش افزوده، عدم معافیت سازمان‌های شهرداری از مالیات، ارتقای درجه شهرداری و... را به عمل آورند.

بدری همچنین از نمایندگان خواست که در خصوص اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبارات سفر چهارم  ریاست محترم جمهوری به شهرستان‌های اردبیل پیگیری‌های لازم را به‌ عمل آورند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر شهرداری‌ها در فصل عمران شهری و حتی پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه هستند مبلغ فوق می‌تواند مشکلات شهرداری‌های استان را در فصل عمرانی مرتفع کند.

در ادامه نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی انسجام و تصمیم اساسی شهرداری اردبیل برای هم‌فکری و مشورت با نمایندگان مجلس را ستود و برای ارائه راهکار و همفکری برای بهبود مدیریت شهری اعلام آمادگی کرد.

منصور حقیقت‌پور و با اشاره به دارالارشاد بودن اردبیل خواستار سازماندهی مدرن شهر مذهبی اردبیل در معماری و الگو سازی‌های شهری شد و افزود: اجرای طرح‌های اسلامی در معماری‌ها به منظور سازماندهی منظر شهری یکی از نیازهای مهم به شمار می‌رود.

وی به لزوم ساماندهی و توانمند‌ سازی مناطق حاشیه‌ای و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی تاکید کرد و گفت: امیدواریم طرح‌های لازم تهیه و اجرایی شود و ما نیز پیگیر موضوع در مجلس هستیم.

دیگر نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های به عمل آمده  به خصوص در شش ماه اول سال 91، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مشکلات و معضلات استان اردبیل خبر داد.

کمال پیرموذن ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تا نسبت به تخصیص 50 میلیارد اعتبار دور چهارم  سفر ریاست محترم جمهوری به شهرداری‌‌‌ها اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی در پایان به استفاده از نقطه نظرات مجمع نمایندگان استان توسط شهرداری در کمیسیون عالی سرمایه‌گذاری تاکید و خواستار ارتباط بیشتر شهرداری‌ها با نمایندگان در خصوص تصمیم‌گیری و راهگشایی مشکلات شد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول