اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دفاع مقدس میراث فرهنگی انقلاب‌اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دفاع مقدس میراث فرهنگی انقلاب اسلامی است و لحظه لحظه آن دارای پیام‌های فرهنگی است.

دفاع مقدس میراث فرهنگی انقلاب‌اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، غلامرضا احمدی عصر امروز در میان سپاهیان شهرستان سبزوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این تاریخ برای ملت ما بسیار گرانبهاست چراکه بسیاری از دستاوردهای معنوی و مادی نظام را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی با اشاره به این نکته که می‌توان از سیره شهدا درس‌های بسیاری گرفت یادآور شد: بیاییم از فرهنگ شهیدان و مدیریت امام (ره) برای فائق آمدن بر مشکلات پیش رو استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به وقوع جنگ‌های مختلف در گذشته خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی 8 ساله را می‌توان بزرگ‌ترین جنگ جهانی قرن اخیر دانست که در آن تمام دنیا علیه یک ملت مظلوم قرار گرفته بود که در آن بیشترین مهمات جنگی و بمب‌های شیمیایی که در تاریخ تعداد آن بی‌نظیر است برسر رزمندگان ما ریخته شد. 

این یادگار 8سال دفاع مقدس با اشاره به رهبری امام راحل در آن دوران اظهار داشت: اگر در آن برهه از تاریخ انقلاب امام (ره) نبود و این روحیه حق‌طلب در ملت ایران نمی‌بود این تاریخ بزرگ و با افتخار ملت ایران رقم نمی‌خورد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به تحریم اقتصادی دشمن علیه ملت ایران تصریح کرد: امروز ملت ما در یک آزمایش بزرگ به سر می‌برد و آن جنگ اقتصادی استکبار علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که مقام معظم رهبری با نامگذاری چهار سال گذشته که هرکدام به نوعی با اقتصاد کلان کشور در ارتباط است دست توطئه‌گر  دشمنان را در عرصه اقتصادی خوانده‌اند.

 احمدی با اشاره به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی اضافه کرد: در دوران انقلاب که ملت ما انواع کالاها را به ‌سختی به دست می‌آورد، جنگ و کشور را با همت ملت ایران اداره و مدیریت کردیم و امروز که در اوج قدرت در عرصه جنگ اقتصادی هستیم می‌توانیم با همان پشتوانه کشور را توسط ملت ایران اداره کنیم.

در ابتدای این مراسم نیز نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هدف از پاسداشت این هفته پاسداشت جنگ نیست چرا که هیچکس جنگ را تقدیس نکرده است اما هدف ما از این گرامیداشت تقدیس کردن رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی ملت ایران است که این یک ذخیره بزرگ معنوی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسین زحمتکش با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با مطرح کردن  اقتصاد مقاومتی خط بطلان بزرگی بر این توطئه دشمنان کشیدند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول