اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

صلابت نیروهای مسلح بزرگ‌ترین موهبت الهی به این سرزمین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: صلابت نیروهای مسلح بزرگ‌ترین موهبت در برقراری آرامش و امنیت برای این کشور است که در مسیر اهداف آرمانی خود لحظه‌ای فروگذار نبوده است.

صلابت نیروهای مسلح بزرگ‌ترین موهبت الهی به این سرزمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی عصر امروز در گردهمایی بسیجیان نهادها و دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌های مقاومت در نمین اظهار داشت: در بین نیروهای مسلح بسیج به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی و اندیشه تابناک امام راحل از درخشش و عظمت و صلابت خاصی برخوردار است که دشمن هرگز نتوانسته است در صلابت و اقتدار آن خدشه‌ای وارد کند.

وی با یادآوری اینکه تمام آرامش و اقتدار امروزمان مدیون مجاهدت و ایثارگری شهیدان و ایثارگران است، تصریح کرد: اگر لحظه‌ای از نیروی ایمان و اعتقادات عقب بنشینیم آن روز به یقین روز مرگ ما می‌باشد و دشمن به سرعت قادر می‌باشد داشته‌ها و سرمایه‌های ما را به یغما ببرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به عناصر ایمان، شهادت‌طلبی و ارزش‌مداری آراسته هستیم تمام فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار خنثی شده است و هرگز آنها نمی‌توانند برای جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین آسیب و خطری را تولید کنند.

این مسئول تقویت فرهنگ بسیج و اندیشه تابناک ایثار و گذشت را در جامعه ضروری توصیف کرد و ادامه داد: بسیج شجره طیبه است که امروز به درخت تنومند و پرثمر در جای جای دنیا تبدیل شده که از میوه‌های لذت‌آور آن همه ملت‌های آزادیخواه بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: ما تا زمانی که به این اصول و مبانی معتقد بوده و در مسیر احیای آنها گام برداریم دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین حرکت و ترفندی را از خود نشان دهد.

امام جمعه نمین بسیجیان و سپاهیان را میراث‌داران واقعی شهدای دوران دفاع مقدس توصیف کرد و گفت:‌ اگر کشور ما امروز به لطف خداوند و حضور مردم و ولایت‌پذیری همه متدینان در اوج امنیت و آسایش است به برکت همین برجستگی‌ها و ویژگی‌ها است که ضرورت دارد محافظت شده و از آن صیانت به عمل آید.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه نمین نیز به پیشتاز بودن سپاه در دفاع از حریم ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: هم در دوران جنگ تحمیلی و هم پس از آن بسیج و سپاه تمام تهدیدات دشمن را خنثی کرده و آنها را به هراس و نگرانی انداختند.

حجت‌الاسلام علی ربانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضرورت انتقال این فرهنگ اصیل و بی‌بدیل را ضروری اعلام کرد.

به گزارش فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس نیز در خلخال گشایش یافت که در این نمایشگاه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خلخال ترتیب یافته است آثاری از هشت سال دلاورمردی جوانان پرشور این سرزمین در قالب غرفه‌های فرهنگی، رزمی در دانشگاه پیام نور خلخال به مدت یک هفته به معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول