اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری استان اردبیل خبر داد

افتتاح 22 پروژه در هفته گردشگری اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همزمان با هفته گردشگری 22 پروژه گردشگری در اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 22 پروژه در هفته گردشگری اردبیل

اکبر فرهیخته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری استان از ششم تا سیزدهم مهر ماه خبر داد و اظهار داشت: نزدیک به 24 برنامه در هفته گردشگری تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگری در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد، یادآور شد: در این هفته نزدیک به 22 پروژه گردشگری قابل بهره‌برداری، افتتاح خواهد شد.

این مسئول افتتاح مجتمع آب‌درمانی و هتل آپارتمان‌های سرعین را از جمله پروژه‌‌های قابل بهره‌برداری در هفته گردشگری اعلام کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته را تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی و برگزاری تورهای آشنا‌سازی دانشجویان ورودی جدید با مناطق گردشگری استان اردبیل عنوان کرد.

وی ادامه داد: بازدید از موزه‌های این استان در پنجم مهر ماه "روز جهانگردی" به صورت رایگان بوده و در بقیه روزهای این هفته، 50 درصد تخفیف  را شامل خواهد شد.

فرهیخته برگزاری جلسات با فعالان این بخش و مورد تشویق قرار گرفتن آنان را از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری عنوان کرد.

این مسئول ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری استان اردبیل و صنایع وابسته به این صنعت در کاخ موزه‌های نیاوران و گلستان تهران و استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در پایان به خبرنگار فارس اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری همایش روستاهای هدف گردشگری با حضور وزرای مربوطه و مسئولان استانی اشاره کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول