اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خوی خبر داد

مرمت و بهسازی 30 مدرسه توسط بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خوی گفت: بسیج سازندگی در شهرستان خوی 30 مدرسه را مرمت و بهسازی کرده است.

مرمت و بهسازی 30 مدرسه توسط بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، یدالله آبروشن در جمع اعضای بسیج سازندگی این شهرستان اظهار داشت: ویزیت رایگان با اعزام پزشکان متخصص به روستاهای دورافتاده و محروم، کمک در ساخت مسکن برای ایتام، زیباسازی بهزیستی مادر، همکاری در اجرای طرح‌های کشاورزی و سازندگی، احداث مسجد و خانه عالم، کمک در احداث حوزه تازه تاسیس علمیه، کمک و دستگیری از بی‌بضاعت‌ها و زلزله‌زدگان، اعزام مربی به روستاهای دورافتاده از عمده برنامه‌های بسیج سازندگی در شش ماه نخست سال جاری است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های طرح صالحان، برگزاری نشست‌های تربیتی با آحاد مردم و بهره جستن از تحلیلگران کشوری، نشست‌های سیاسی بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام کاروان‌های راهیان نور و حرم امام (ره)، اجرای طرح مشکوه ویژه فرهنگیان، همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان، برگزاری مسابقات فرهنگی و مراسم‌های ملی مذهبی، اجرای آموزش‌های عقیدتی و محافل انس با قرآن از مهم‌ترین برنامه‌های شش ماه نخست سپاه خوی بود.

آبروشن با اشاره به احداث پایگاه‌های مقاومت در شهرستان خوی، اضافه کرد: با احداث پایگاه‌های مقاومت در متراژ یک هزار و 200 مترمربع 13 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بسیج علاوه بر حضور در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی و محرومیت‌زدایی حضوری فعال و تأثیرگذار داشته است.

آبروشن تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی، صنعتی و خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان حاصل شده است.

فرمانده سپاه خوی خاطرنشان کرد: آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی امروز بسیار بیشتر از گذشته در جامعه رواج یافته و همه باید برای اعتلا و عزت هرچه بیشتر این آرمان‌ها نهایت تلاش و جدیت خویش را به کار ببندیم.

وی با اشاره به اینکه تداوم سیره انقلاب در گرو پایبندی آحاد ملت و جوانان به آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تا زمانی که مردم با قدرت در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی در حرکت بوده و در این مسیر همچنان ثابت قدم بمانند به قطع کشور از آسیب توطئه‌های خفی و آشکار استکبار در امان می‌ماند.

آبروشن لزوم توسعه برنامه‌های فرهنگی و عرصه‌های دین محور در اردو‌های جهادی را ارزشمند برشمرد و بیان کرد: دانشجویان باید همپای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها نسبت به انجام و برنامه‌ریزی فرهنگی نیز اقدام کرده و در این مسیر پپش‌قدم باشند.

فرمانده سپاه خوی در ادامه با اعلام انزجار سپاه و بسیج از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، خاطرنشان کرد: دشمنان با این اقدامات عجز و ناتوانی خود را در برابر اسلام و مسلمانان آشکار کردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول