اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری اردبیل تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری در راستای اجرای طرح شهردار الکترونیک اجرایی می‌شود.

طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری اردبیل تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در دیدار اهالی منطقه 4 شهرداری اردبیل اظهار داشت: ما علاوه بر کار عمرانی و سخت‌افزاری در حوزه نرم‌افزاری نیز ورود مطلوبی پیدا کردیم به طوری که در حال تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری، تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهر اردبیل، سند تحول اداری شهرداری، اخذ گواهینامه ایزو 9001، اجرای طرح جامع شهرداری الکترونیکی و ده‌ها پروژه اجرایی و عملیاتی دیگر هستیم.

وی با بیان اینکه کار شهرداری چه خوب و چه بد در معرض دید عموم مردم جامعه است، گفت:‌ تنوع کار در شهرداری بسیار زیاد است و امتیاز انجام کار و مسئولیت در شهرداری این است که اقدامات انجام شده شفاف، روشن و بدون پنهان کاری در جلوی چشم همگان است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: خدماتی که شهرداری اردبیل انجام می‌دهد خدمات وسیع و گسترده و غیر‌قابل توصیف است که گاه از بیان کلیات آن عاجز هستیم.

بدری یادآور شد: بر اساس سیاستی که شورای شهر از ابتدای امسال به ما تکلیف کرده است ما با لطف خداوند و تلاش همکاران فعالیت شبانه‌روزی را در تمام زمینه‌ها اعم از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دستور کار قرار دادیم که ماحصل آن دو مرحله افتتاح در مناسبت‌های مختلف بوده است.

وی گفت: در مرحله اول افتتاح‌ها به مناسبت فتح خرمشهر 14 پروژه با سرمایه‌گذاری 8.5 میلیارد تومان افتتاح شده که شاخص‌ترین آن پل غیر‌هم‌سطح شهید قهرمانی بود.

این مسئول تاکید کرد: افتتاح بعدی ما در فاصله هفته دولت تا هفته دفاع مقدس با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده صورت می‌گیرد که در این پنج مرحله بیش از 58 پروژه عمرانی و فضای سبز در مناطق چهارگانه شهر اردبیل با اعتباری بالغ بر 466 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود همچنین هفته دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان، جانبازان و ایستادگی دلیرمردان این سرزمین را پاس داشت و ‌تصریح کرد: ما اگر امروز صاحب امنیت و آرامش و به سرانجام رساندن کارهای عمرانی و اجرایی هستیم همه در سایه رشادت و جانفشانی فرزندان دلیر این سرزمین است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول