اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس خواستار شد

لزوم جذب سرمایه‌گذار برای فعال شدن گردشگری مینوشهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مسئولان با شناخت سرمایه‌های انسانی و مادی مینوشهر و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این منطقه زمینه فعال‌تر شدن بخش گردشگری جزیره مینو را فراهم کنند.

لزوم جذب سرمایه‌گذار برای فعال شدن گردشگری مینوشهر

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس اظهار کرد: مدیران و کارشناسان منطقه آزاد اروند با بینش علمی و پشتکار پروژه مهم ساخت پل امام رضا (ع) مینوشهر را به اتمام رساندند.

وی افزود: تشکر خاص و خصوصی نیز از مردم ولایت مدار مینوشهر دارم که وقفه زمانی ایجاد شده در راه اتمام پروژه را با صبوری و سعه صدر تحمل کردند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ولایت مداری مردم این منطقه و بردباری از خصوصیات مهمی است که مردم مینوشهر با برخورداری از آن، مسئولان منطقه را در پیشبرد اهداف و پروژه‌هایشان در منطقه دلگرم می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح پل کابلی امام رضا (ع) مینوشهر گفت: طول این پل  300 متر است و یکی از پل‌های ارتباطی مهمی است که در منطقه قرار دارد و در زمان جنگ نیز بوده است.

سامری افزود: با افتتاح این پروژه عبور و مرور بازاریان و کسبه مینو شهر نسبت به گذشته راحت‌تر شده و نقل و انتقالات با راحتی بیشتری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سرمایه‌های مادی و معنوی فراوانی در این منطقه وجود دارد که از نظر جذب گردشگر و تبدیل آن به منطقه توریستی و تفریحی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم خرمشهر در خصوص ویژگی‌های این پل گفت: در این پل کابلی امام رضا (ع) مینوشهر بیش از 40 کابل به کار رفته و حجم بتن ریزی آن چیزی معادل 10 هزار متر مکعب است که براساس توانمندی کارشناسان داخلی ساخته شده است.

وی افزود: همکاری و تلاش نیروها و مدیران منطقه آزاد اروند که بنابر برنامه‌ریزی‌های گذشته این پروژه را در روز شکست حصر آبادان افتتاح کردند قابل ستایش و ستودنی است.

سامری ادامه داد: این طرح از سری پروژه‌های مهر ماندگار منطقه آزاد اروند در خرمشهر است.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان استانی و کشوری با شناخت سرمایه‌های انسانی و مادی مینوشهر و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این منطقه در راستای رفع مشکلات و کمبودهای مردم گام‌های اساسی‌تری را بردارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول