اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

نظام شکل گرفته بر اساس آموزه‌های الهی همواره پیروز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نظامی که بر اساس دین و آموزه‌های الهی شکل بگیرد همواره موفق و پیروز است.

نظام شکل گرفته بر اساس آموزه‌های الهی همواره پیروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: گرامی‌ترین مردم نزد پروردگار متعال، باتقواترین آنهاست بر همین اساس باید بکوشیم تا با تقوا و پرهیزکار باشیم.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: دفاع در هر حالتی، مقدس است به ویژه زمانی که رهبری آن به دست ولی‌فقیه باشد و در میان رزمندگان آن فضای معنوی و الهی حاکم باشد.

احمدی بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این دستاوردها می‌تواند برای همیشه تاریخ برای ملت ایران راهگشا و کارساز باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: دفاع مقدس سرمایه بزرگی است که می‌تواند ما را به اهداف والا و متعالی برساند.

احمدی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در محیط بین‌الملل، اظهار داشت: این پیشرفت‌ها این نکته را به ملت‌های جهان گوشزد می‌کند که نظامی که بر اساس دین و آموزه‌های الهی شکل بگیرد موفق و پیروز است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران به همگان نشان داد که اسلام، دین، قرآن و اهل بیت(ع) کارآمد هستند و می‌توانند اساس اداره یک کشور و بلکه یک جهان باشند.

احمدی با بیان اینکه اسلام پاسخگوی همه نیازهای بشر است، گفت: دین اسلام هم دنیا و هم آخرت فرد را تضمین می‌کند و در نهایت او را به سرمنزل سعادت رهنمون می‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به بیداری اسلامی شکل‌گرفته در میان ملت‌های جهان افزود: این بیداری نشان می‌دهد که ملت‌های جهان متوجه دین اسلام شده‌اند و در واقع دین اسلام در قلوب ملت‌های جهان نفوذ پیدا کرده است.

احمدی تصریح کرد: بر همین اساس دشمنان اسلام با درک این موضوع درصدد ایجاد توطئه و انجام اقدامات خبیثی برآمده‌ و به انواع مختلف با اسلام و مسلمانان به مقابله برخاسته‌اند.

وی ساخت فیلم موهن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را نمونه بارز اسلام‌ستیزی دشمن برشمرد و بیان کرد: این اقدام غیرانسانی نه تنها به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خدشه‌ای وارد نکرد بلکه افکار عمومی جهان را بیش از پیش مجذوب دین اسلام کرد و منجر شد تا بیداری اسلامی موج بیشتری بگیرد.

احمدی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: موفقیت در علم به تلاش و سخت‌کوشی نیاز دارد اما باید این نکته را در نظر داشت که تحصیل علم باید همواره با رعایت اخلاق باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد همچنین هفته نیروی انتظامی را گرامی‌ داشت و گفت: این هفته فرصتی است تا مردم با زحمات و خدمات این نیرو بیشتر آشنا شوند.

احمدی، امنیت را از بزرگ‌ترین نعمت‌ها دانست و افزود: امروز امنیت و آسایشی که در کشور وجود دارد مرهون ایثارگری‌های نیروی انتظامی است.

وی بر ضرورت کمک به نیازمندان تاکید و خاطرنشان کرد: نباید نیازمندان و فقرا را فراموش کنیم و نسبت به آنها بی‌توجه باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول