اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

موزه منطقه‌ای بزرگ اصفهان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: به زودی شاهد احداث موزه منطقه‌ای بزرگ اصفهان با حدود 7 هزار مترمربع مساحت خواهیم بود که زمینه‌‌چینی برای نمایش آثار حوزه تمدن بی‌نظیر ایران است.

موزه منطقه‌ای بزرگ اصفهان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا ذاکراصفهانی در مراسم اهدای 15 هزار جلد کتاب آیت‌الله محمدی گلپایگانی به کتابخانه مرکزی گلپایگان با اشاره به فلسفه ناب انقلاب اسلامی اظهار کرد: لازم است در هفته دفاع مقدس علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به بازشناسایی فلسفه انقلاب بپردازیم.

وی ادامه داد: آنچه در انقلاب ما حائز اهمیت بود موضوع تمدن‌سازی برای جامعه شیعی بود و آنچه بتواند با الهام از اندیشه شیعی بار دیگر حوزه تمدن اسلامی که ایران در دوره آل‌بویه، سلجوقیان، صفویه به آن دست یافته بود را زنده کند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب را دهه تمدن نامیده‌اند، گفت: این تمدن‌سازی که از حوزه فرهنگ بر می‌خیزد اشاره به فرهنگ انقلاب اسلامی دارد و در این دوره که غرب در تکاپوی تزریق ارزش‌های خود و از میان بردن ارزش‌های ماست، بسیار مهم است.

وی ادامه داد: نمادهای سمبل‌سازی برای ما بسیار مهم است و باید برای توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی در حوزه نرم‌افزاری به ویژه تألیفات، نشر و کتاب‌خوانی تلاش بیشتری انجام دهیم.

ذاکر اصفهانی تاکید کرد: در این راه قصد داریم کتابخانه‌های زنجیره‌ای را که مطالبه صریح رهبر معظم انقلاب است در استان اصفهان ایجاد کنیم که با توجه به سختی کار نیازمند حمایت خیران است.

وی اضافه کرد: همچنین به زودی شاهد احداث موزه منطقه‌ای بزرگ اصفهان با حدود 7 هزار مترمربع مساحت هستیم که زمینه‌چینی برای نمایش آثار حوزه تمدن بی‌نظیر ایران است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول