اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

نیروی انتظامی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار نظام اسلامی ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه آموزش و پرورش دارد و در کتب درسی نیز این امر گنجانده شده است.

نیروی انتظامی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم صبح امروز در مراسم قرائت پیام مهر و صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل دبیرستان قدس همدان اظهار داشت: با توجه به وجود انسجام در بین نیرو‌های مسلح و خدمتگزار مردم که با اخلاص در راه شهدا قدم بر می‌دارند موجب شده تا ایران الگوی تمام ملل دنیا باشد و این برای مردم ایران باعث افتخار است.

وی شعار امسال هفته نیروی انتظامی را «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار است» عنوان کرد و ادامه داد: این مهم مبین آن است که در سایه امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و توصیه‌ای که دین مبین اسلام به امنیت دارد می‌توان با داشتن بصیرت در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی موفق بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و افراد با اخلاصی که امنیت را برای جامعه ایجاد می‌کنند در نظم بخشیدن به امور اجتماع بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار نظام اسلامی ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه آموزش و پرورش دارد و در کتب درسی نیز این امر گنجانده شده است.

حسنی‌محتشم افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی بتوانیم شهروندان و آینده‌سازان خوبی برای نظام مقدس اسلامی تربیت کنیم.

مراسم فرماندهی انتظامی استان همدان نیز بر لزوم اهمیت نظم در زندگی تأکید و اظهار داشت: اگر به مقوله انضباط اجتماعی توجه شود متوجه می‌شویم کشورهایی موفق هستند که به امر انضباط و داشتن نظم در امور توجه ویژه‌ای دارند.

مهدی معصوم‌بیگی عنوان کرد: در چند سال گذشته تعاملات و اقدامات مشترکی بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی صورت گرفته و توانسته بخش عمده‌ای از مقوله نظم را طبق اهداف در نظر گرفته شده تأمین کند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع انضباط در رسیدن به موفقیت یادآور شد: اگر جامعه‌ای دو بال انضباط و علم را توأم داشته باشد مسیر رسیدن به اهداف آسان‌تر صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان با داشتن نگاه بابصیرت به اوضاع کشور به جبهه‌ها شتافتند و در عرصه جنگ و مبارزه با دشمن حاضر شدند اما اکنون عرصه جنگ تغییر یافته و هدف نخست دشمن، دانش‌آموزان هستند لذا باید همواره هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمن بر پیکره اجتماع ما آسیب وارد کند.

لازم به ذکر است، اجرای عملیات راپل از سوی یگان ویژه، اجرای حرکات رزمی و نمایشی و عبور خودروی یگان ویژه و حمل پرچم لبیک «یا رسول‌الله» از مقابل جایگاه پایان‌بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول