اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی سبب ترویج گفتمان دینی در جهان شده است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که هیچ‌گونه وابستگی به شرق و غرب و بیگانگان ندارد، گفت: انقلاب اسلامی سبب ترویج گفتمان دینی در جهان شده است.

انقلاب اسلامی سبب ترویج گفتمان دینی در جهان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط ‌عمومی سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی، مهدی مزگی‌نژاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که هیچگونه وابستگی به شرق و غرب نداشته و همواره بر آرمان‌های خود استوار مانده است و به خاطر همین دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند.

وی هدف صدام را تسلط بر تمامی کشورهای منطقه دانست و تصریح کرد: صدام همواره به دنبال معرفی خود به عنوان رهبر منطقه و کشورهای عربی بود.

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثار بود که ملت ایران در برابر تمام کشورهای استکبار و زورگویان عالم ایستاد و دست از ایمان، اعتقاد و انقلاب خود برنداشت.

مزگی‌نژاد افزود: انقلاب اسلامی و پیام امام خمینی (ره) امروزه سرلوحه و سرمشق ملل مسلمان شده است و آنها برای پیروزی و نجات از دست دیکتاتورهای خود از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند.

وی اظهار کرد: امروزه دشمنان از اسلام‌گرایی و رشد اسلام در سراسر دنیا هراس دارند و به همین دلیل درصدد هستند به هر طریقی که شده به اسلام و مقدسات این دین الهی ضربه بزنند.

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی سبب ترویج گفتمان دینی و ارزشی در سرتاسر دنیا شد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول