اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

همیاران پلیس از موثرترین طرح‌های حوزه آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: همیاران و فرهنگیاران پلیس مدارس، در زمره موثرترین طرح‌های این حوزه به شمار می‌روند.

همیاران پلیس از موثرترین طرح‌های حوزه آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباسعلی میرسیستانی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان صبح امروز در همایش فرهنگیاران، همیاران و نمونه‌های ترافیکی اظهار داشت: سلامت و امنیت مهم‌ترین ملاک‌های آسایش در مسیر زندگی است که به توفیق نهادهای مربوطه به ویژه نیروی انتظامی سایه امنیت را بر زندگی خود شاهدیم.

وی افزود: ارتقاء و پیشرفت در سایه امنیت تحقق می‌یابد و نگاهی به تاریخ ملل مبین این است که وجود امنیت در هر جامعه بستر پیشرفت در تمام حوزه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی را مهیا می‌کند.

میرسیستانی با اشاره به تعامل آموزش و پرورش با راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با تمام امکانات خود از جمله نیروهای متخصص فرهنگی و دانش‌آموزان پویا آماده تعامل هر چه بیشتر با پلیس راهنمایی و رانندگی است.

میرسیستانی، آموزش و پرورش را اهرم کمکی راهنمایی و رانندگی برای پرش به سکوی قانون‌مداری در اصول ترافیکی و رانندگی خواند و یادآور شد: وجود پایگاه‌ها و نمایندگان آموزش و پرورش در تمام نقاط کشور حتی مناطق مرزی و محروم نشان از برد وسیع این ارگان در اشاعه فرهنگ و اطلاعات دارد.

معاون تربیت بدنی مدارس خراسان‌رضوی تصریح کرد: همیاران و فرهنگیاران پلیس مدارس، در زمره موثرترین طرح‌های این حوزه به شمار می‌روند که بازدهی آنها در گروی میزان فعالیت مفید است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: همان‌طور که بخشی از رسالت آموزش و پرورش با راهنمایی و رانندگی عجین شده، حضور و همراهی دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز در این راستا مثمرثمر خواهد بود.

میرسیستانی در پایان از نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی خواستار مشارکت بیشتر با آموزش و پرورش در جهت دستیابی به اهداف عالی آموزش و آرامش شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول