اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان اصفهانی با همکاری اوقاف

خبرگزاری فارس: مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با اداره اوقاف مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای مسابقات قرآنی دانش‌آموزان با همکاری این اداره برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان اصفهانی با همکاری اوقاف

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله تعداد بیشتری از دانش‌آموزان استان در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در میان دانش‌آموزان سبب کشف، شناسایی و افزایش توانمندی‌های استعداد‌های قرآنی موجود در سطح استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 400 مدرسه عمومی قرآن در سطح استان نسبت به ارائه آموزش‌های عمومی قرآن به دانش‌آموزان فعال هستند، ادامه داد: همچنین امسال سی و یکمین دوره از مسابقات قرآن از مرحله آموزشگاهی تا مرحله کشوری در بین دانش‌آموزان موجود در سطح استان برگزار می‌شود.

مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته 150 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در سه مقطع تحصیلی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآنی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش در راستای برگزاری مسابقات قرآنی در میان دانش‌آموزان تفاهمنامه‌‌ای را با اداره اوقاف و امور خیریه استان منعقد کرده است، افزود: در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش مسابقات قرآنی را به صورت مشترک با اوقاف در میان دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

نم‌نبات با اشاره به برگزاری مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای مسابقات قرآنی دانش‌آموزی با همکاری اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: همکاری مشترک آموزش و پرورش و اوقاف در راستای برگزاری مسابقات قرآنی در میان دانش‌آموزان سبب تقویت و هم‌افزایی این دو اداره در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی و ایجاد یک موج قرآنی در استان می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول