اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

گلستان نیازمند تدوین سند پیشگیری از سیلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین سند پیشگیری از سیل گلستان یکی از برنامه‌های محوری است که در حال پیگیری آن هستیم چرا که در قالب این سند می‎توان اعتبارات خوبی برای استان جذب کرد.

گلستان نیازمند تدوین سند پیشگیری از سیلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان اظهار داشت: با توجه به اینکه گلستان در کانون خسارات حوادث طبیعی از جمله سیل قرار دارد، لازم است تا تدابیر ارزشمندی در جلوگیری و کاهش حوادث احتمالی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: تلاش‎هایی که برای خسارت ناشی از سیلاب صورت گرفت تا اعتباراتی برای استان در نظر گرفته شو، مطلوب بود اما همه این جهت‎گیری‎ها به این مرحله ختم شد که سهم اندکی از اعتبارات با توجه به حجم خسارات وارده اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما در سومین فصل سال هستیم که در گلستان سیل‎های پی در پی اتفاق می‌افتد و این تاخیر، ناملایمات اجتماعی را بیشتر کرده است چرا که ارزش و زیبایی برخی از کارها در سرعت انجام آن است لذا این انتظار وجود دارد علاوه بر چگونگی توزیع اعتبارات در سرعت اجرای مصوبات نیز اهتمام شود تا مردم به این نتیجه برسند که مجموعه مدیران به سرعت ناملایمات سیل را بازسازی می‎کنند.

صابری بیان کرد: گر چه اصرار مجموعه استان بر این است که پیشگیری مقدم بر اقداماتی است که صورت می‎گیرد ولی نوع اعتبارات تخصیصی تعریف دیگری دارد لذا اگر این امکان وجود داشته باشد که در مدیریت استان جهت‎گیری‎های پیشگیری مقدم شود مسلما آینده‌نگری مناسب‎تری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص داده شده به گلستان رقم ناچیزی است، افزود: با محدودیت اعتبار ارائه شده نمی‎توان بازسازی‎های مورد انتظار را انجام داد لذا باید نظارت بر اعتبارات به گونه‎ای باشد که حق مطلب به خوبی ادا شده تا به طور شایسته برای بازسازی هزینه شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک بلاعوض به خانواده‎های خسارت دیده بیان کرد: باید در این خصوص سرعت عمل لحاظ شود و فرمانداران اطلاعات لازم را به سرعت به ستاد اعلام کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول