اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوزدهم مهرماه

مسابقات سراسری قرآن کریم در بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا از برپایی مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

مسابقات سراسری قرآن کریم در بویین زهرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی صبح امروز در حاشیه همایش فرهنگ اسلامی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با  اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات نوزدهم مهر‌ماه جاری در بقاع متبرکه در بخش‌های چهارگانه این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: این مسابقات در تمامی رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امور قرآنی باید در جامعه گسترش یابد، عنوان کرد: توسعه مراکز و مؤسسات قرآنی از برنامه‌های خوبی است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه برپا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: جوانان و نوجوانان لازم است که امروز با مفاهیم والا و ارزشمند قرآن کریم و دین مبین اسلام به طور گسترده آشنا شوند.

کریمی بیان کرد: آموزه‌های قرآن کریم برای آحاد امت‌های اسلامی عامل سعادت و عزت‌مندی است.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا جایگاه بسیار ارزشمندی در توسعه امور فرهنگی و قرآنی دارد، ابراز کرد: همکاری ادارات و نهاد‌های مذهبی موجب این توسعه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: مدیریت صحیح حوزه فرهنگی و دینی امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است.

کریمی تشریح کرد: نقش روحانیون در تبیین احکام و نیز شاخصه‌های دینی بسیار ویژه است.

وی با اشاره به اینکه برپایی جشنواره‌های قرآنی تأثیرات بسیار مهمی را در ترویج احکام و معیار‌های این کتاب مقدس دارد، بیان کرد: قدرت معنوی شیعیان به برکت عمل آنان به آموزه‌های ارزشمند اسلام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا تأکید کرد: تلاش برای اشاعه و تحقق جامعه قرآنی امروز باید سرلوحه فعالیت‌های تمام کارگزاران و مسئولان نظام اسلامی قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول