اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل خواستار شد

تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل خواستار تعمیق بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در شهرستان‌های استان شد.

تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در نشست ماهانه روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: با تشکیل شورای عالی قرآن به حمد‌الله فعالیت‌های قرآنی در استان اردبیل سامان افزون‌تری گرفته و بر همین اساس ما بر ارتقای این فعالیت‌ها در سطح شهرستان‌ها نیز تاکید داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استان ظرفیت قابل توجهی را برای این کار دارند که از روسای تبلیغات هر شهرستان می‌خواهیم تا با شناسایی این استعدادها هر چه بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در مناطق خود کوشا باشند.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه در دستور کار تبلیغات اسلامی استان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تبیین آسیب‌ها و فرصت‌های موجود در سر راهکارهای فرهنگی و تبلیغی خواستار برنامه‌ریزی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و دینی ادارات تبلیغات اسلامی شد.

ستوده گفت: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان فرهنگی استان شاهد گسترش و تعمیق بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در شهرستان‌های استان باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم انتقال رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های جوان تاکید کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ملت ایران با دست خالی و با سلاح ایمان هشت سال در مقابل تهاجم عراق و حامیان تا دندان مسلح آن مقاومت کرد و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور اسلامی مان در دست بیگانگان بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ستوده در پایان سخنان خود همچنین هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی در کارنامه ملت ایران دانست و اظهار داشت: بنا به موقعیت کنونی جامعه ضروری است با برنامه‌ریزی منسجم و فضاسازی لازم موضوعات ایثار و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای قشر جوانان و نوجوانان ترسیم کنیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول