اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی:

تدوین سند توسعه آبادانی چهارمحال و بختیاری را سرعت می‎دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین و اجرای سند توسعه استان، سرعت روبه رشد آن را سرعت می‎دهد.

تدوین سند توسعه آبادانی چهارمحال و بختیاری را سرعت می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیرعباس سلطانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از استان‌های بی‌حاشیه و سالم کشور است و مردم این استان در برهه‌های حساس کشور نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: تشیع عامل مهمی در وحدت و یکپارچگی مردم استان است و توانسته به خوبی اختلافات و مسائل قومیتی را در خود حل کند.

سلطانی با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری هیچ‌گاه در طول تاریخ از مذهب تشیع جدا نبوده‌اند، گفت: این امتیاز بزرگی است که کمتر استانی در کشور دارای این مزیت است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر تفرقه‌ای در این استان وجود داشته باشد به سوء مدیریت‌های مسئولان و مدیران برمی‌گردد.

سلطانی افزود: برخی از مدیران با سیاست‌های ناعادلانه و با بخشی‌نگری، باعث تفرقه در بین مردم می‌شوند و همین عاملی است تا از رشد و توسعه استان جلوگیری کند.

وی به خدمات و فعالیت‌های دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: در حالی که اقدامات و خدمات بسیاری در طول این مدت در استان انجام گرفته اما به دلیل عدم مدیریت صحیح این اعتبارات نتوانسته از محرومیت استان کم کند.

سلطانی، تدوین سند توسعه استان را از مهمترین عوامل رشد و آبادانی استان دانست و اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای تدوین این برنامه جامع و عملیاتی به کار می‌گیریم.

وی، سند توسعه استان را سند نجات استان عنوان کرد و افزود: از سند توسعه استان با عنوان یک دستورالعمل مهم و اساسی تلقی می‌شود و تمام تلاش خود را برای تدوین و اجرایی شدن آن به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول