اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

راگبی به ورزش پرطرفدار بانوان قم تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: راگبی به عنوان یکی از رشته‌های زیر مجموعه این هیئت به ورزشی پرطرفدار در بین بانوان قمی تبدیل شده است.

راگبی به ورزش پرطرفدار بانوان قم تبدیل شده است

ندا زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این رشته ورزشی در بین بانوان قمی به اندازه‌ای رشد و توسعه داشته است که هم در مسابقات قهرمانی کشور حضور پرقدرت و خوبی داریم و هم اینکه در حال حاضر قم یکی از استان‌های دارای ملی‌پوش در تیم ملی راگبی بانوان به شمار می‌رود.

وی افزود: درخشش قابل توجهی از تیم اعزامی راگبی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در مسابقات قهرمانی راگبی بانوان کشور شاهد بودیم و در پایان این رقابت‌ها که در گرگان به انجام رسید، سه عضو تیم راگبی بانوان قم به تیم ملی دعوت شدند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: این در حالی است که علاوه بر حضور تیم راگبی بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور، نرجس شبانی نیز به عنوان داور قمی در این رقابت‌ها حضور یافت و عنوان داور برتر را کسب کرد.

وی تصریح کرد: این تنها بخشی از موفقیت راگبی بانوان قم در عرصه رقابت‌های کشوری است زیرا افتخار دیگری نصیب ورزش بانوان قم شده است و هم‌اکنون نرجس شبانی به سبب توانمندی و استعداد بسیار بالایی که دارد به عنوان یکی از مدرسان کلاس بین‌المللی راگبی انتخاب شده است.

زمانی یادآور شد: شبانی عضو کمیته فنی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان نیز محسوب می‌شود و در کلاس بین‌المللی داوری و مربیگری راگبی در کشورمان که هم‌اکنون در حال برگزاری است، یکی از مدرسان برجسته به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسئولان برگزاری این کلاس خانم‌ها جعفریان، بنی عامریان و شبانی هستند عنوان داشت: برگزاری کلاس‌های بین‌المللی داوری و مربیگری در تهران از روز سوم مهر ماه در مجموعه ورزشی آغاز شده است.

زمانی با تاکید بر اینکه برگزاری این کلاس فرصت بسیار خوبی برای ارتقای دانش خانواده راگبی محسوب می‌شود، تصریح کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی از تمام علاقمندان واجد شرایط برای حضور در این کلاس با کمترین هزینه دعوت به عمل آورده است چرا که این حضور می‌تواند آینده راگبی استان‌ها را روشن‌تر از قبل کند.

وی ادامه داد: این کلاس در حالی برگزار می‌شود که در حال حاضر در کشورمان چهار داور و چهار مربی بین‌المللی داریم که آن‌ها تاکنون تلاش بسیاری انجام داده‌اند و اضافه شدن تعداد بیشتر مربیان بین‌المللی ارتقای سطح کمی و کیفی راگبی کشور را به دنبال دارد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم عنوان داشت: از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، آقا بیک و بنی عامریان به عنوان مسئول کلاس آقایان و نرجس شبانی نماینده شایسته ورزش بانوان قم به عنوان مسئول کلاس بانوان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول