اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه هتل‌داران آذربایجان‌شرقی خبر داد

نرخ ارزان و خدمات خوب عامل رضایت گردشگران از هتل‌های آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه هتل‌داران آذربایجان‌شرقی گفت: نرخ ارزان، خدمات عالی و برخورد مناسب کارکنان، سه عامل اصلی رضایت گردشگران از اقامت در هتل‌های استان هستند.

نرخ ارزان و خدمات خوب عامل رضایت گردشگران از هتل‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، کریم رسول‌زاده اظهار کرد: طی سال‌های اخیر آذربایجان‌شرقی کمترین میزان شکایت از اماکن اقامتی را از سوی گردشگران ورودی به استان در کشور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه هتل‌های استان برخلاف سایر استان‌ها طی چند سال اخیر افزایش محسوس و قابل توجهی در نرخ قیمت‌های اقامت نداشته‌اند، افزود: با توجه به آثار مثبت ورود گردشگر به ویژه گردشگر خارجی به استان مانند ارزآوری و ایجاد اشتغال، در حد مقدورات از افزایش نرخ هتل‌ها جلوگیری کرده‌ایم.

رسول‌زاده نظارت بر عملکرد هتل‌ها و اماکن اقامتی استان را از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی و نیز جامعه هتل‌داران بسیار بالا و سختگیرانه عنوان کرد و گفت: این نظارت‌ها باعث شده اغلب هتل‌های استان خدمات خوب و شایسته‌ای را به مسافران ارائه دهند.

دبیر جامعه هتل‌داران استان افزود: کنترل‌های ماهانه‌ای از نظر ضوابط، قیمت، خدمات و برخوردهای پرسنل و کادر اجرایی هتل‌های استان صورت گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

رسول‌زاده همچنین برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای مدیران و پرسنل هتل‌ها را طی چند سال اخیر بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با برگزاری دوره‌های آموزشی باعث افزایش کیفیت خدمات هتل‌ها به صورت محسوس و قابل توجهی شده است.

وی ضمن ابراز رضایت از همکاری خوب مدیران، بقای عمر هتل‌ها و افزایش بیش از پیش کیفیت خدمات اماکن اقامتی و بخش خصوصی را نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت دانست.

رسول‌زاده با اشاره به برنامه‌های هفته گردشگری، ارائه تخفیفات ویژه 30 تا 50 درصدی هتل‌های استان را از جمله مهم‌ترین خدمات هتل‌های آذربایجان‌شرقی در این هفته عنوان کرد.

هفته گردشگری از شش مهر ماه به عنوان روز جهانی جهانگردی آغاز شده و با ارائه برنامه‌های ویژه تا یک هفته پس از آن در آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول