اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در بافق

همایش مشترک بازنشستگان نیروهای مسلح بافق برگزار شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در شهرستان بافق، همایش مشترک بازنشستگان نیروهای مسلح در بافق برگزار شد.

همایش مشترک بازنشستگان نیروهای مسلح بافق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد صبح امروز در همایش مشترک بازنشستگان نیروهای مسلح بافق با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: همان‌گونه که رسالت زینبی مشکل‌تر از رسالت حسینی بود، امروز وظیفه ما در قبال حفظ نظام حساس‌تر شده است.

محمود زارع‌زاده با اشاره به عرصه‌های جنگ نرم افزود: به برکت وجود مقام ولایت فقیه و رهبری در کشور، دشمنان نتوانسته‌اند در عرصه جنگ نرم هم اقدامی انجام دهند.

وی از خدمات بازنشستگان نیروهای مسلح تقدیر کرد و بیان داشت: رسیدگی به بازنشستگان نیروهای مسلح ضرورتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که روزی این قشر برای نظام و انقلاب زحمت کشیده‌اند و اکنون نیز در خط انقلاب و نظام گام بر می‌دارند.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر ضرورت آشنایی همه قشرهای مردم با مسائل روز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز ضرورت دارد به آن توجه شود، مسئله اقتصادی است.

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از حربه تحریم، سعی در حمله و ضربه زدن به نظام و انقلاب دارد.

وی عنوان کرد: تحریم ریشه چند هزار ساله دارد و مسئله جدیدی نیست و غرب و قدرت‌های جهان هم همیشه از تحریم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دستور مقام معظم رهبری، امروز بر اقتصاد مقاومتی است که با اقتصاد ریاضتی بسیار تفاوت دارد.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص) گفت: ساختن فیلم برای توهین به مقدس‌ترین شخصیت اسلام و جهان، اهدافی شوم دارد و این فیلم را صهیونیست با کمک مالی خود توسط یک آمریکایی صهیونیست ساخته است.

وی افزود: در این فیلم برای اینکه نشان دهند مسلمانان، خشن و تروریست هستند، صحنه‌ای از حمله مسلمانان مصری افراطی را به تصویر کشیده‌اند تا بگویند که اینها محصول تربیت اسلام و پیامبر اسلام است.

زارع‌زاده به اهداف دشمنان اسلام از ساخت این فیلم اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد اختلاف بین مسلمانان و مسیحیان مهم‌ترین اهداف ساخت فیلم موهن است و این موضوع به خاطر این است که امروز گرایش به اسلام در غرب افزایش یافته و به ویژه در زنان اروپایی چشمگیر است به همین دلیل صهیونیست و قدرت غرب با ساخت این فیلم می‌خواهد به افرادی که به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند این طور جلوه دهد که پیامبر و بناکننده این دین، یعنی اسلام مشکلاتی داشته است.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق با تبریک  هفته نیروی انتظامی به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: وظیفه بازنشستگان نیروهای مسلح با بازنشستگی تمام نشده و به ویژه بسیجیان پیشکسوت همچنان رسالت مهمی دارند.

حجت‌الاسلام شاکری با تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی بیان داشت: امنیت و آرامش دو نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و امروز با تلاش نیروهای انتظامی در کشور این دو موضوع محقق شده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول