اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد

سالن ورزشی 2 هزار نفری در چایپاره احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: نسبت به احداث سالن ورزشی 2 هزار نفری در چایپاره اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

سالن ورزشی 2 هزار نفری در چایپاره احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، جلیل غفاری صبح امروز در دیدار روسای هیئت‌های ورزشی چایپاره با فرماندار این شهرستان که در دفتر فرماندار چایپاره تشکیل شد، با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت و شادابی جامعه، اظهار داشت: توجه به مسائل و مشکلات ورزشی از اولویت‌های کاری فرمانداری این شهرستان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در سایه توجه و اهمیت دادن به ورزش کم می‌شود، تصریح کرد: هرچه به ورزش در جامعه اهمیت بدهیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه از بین خواهد رفت و جامعه‌ای پویا و پرتلاش خواهیم داشت.

غفاری بر پیگیری مشکلات ورزشی چایپاره تاکید کرد و نسبت به پیگیری احداث سالن ورزشی 2 هزار نفری قول مساعد داد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: ورزش از جمله عواملی است که می‌تواند فرد را در دستیابی به اهداف خود از راه‌های مقبول اجتماعی، یاری کند.

غفاری با اشاره به اینکه سلامتی جامعه در گروی ورزش است، خاطرنشان کرد: در صورتی می‌توانیم جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم که بتوانیم امکانات لازم را برای آن‌ها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان تفریحی سالم مطرح می‌شود، گفت: باید بتوانیم جوانان را به سمت تفریحات سالم هدایت کنیم تا زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

غفاری شور و نشاط هرچه بیشتر جوانان را در گروی توجه بیشتر به ورزش عنوان کرد و افزود: ورزش علاوه بر سلامت جسم سبب سلامت روحی و روانی جوانان نیز می‌شود.

وی توسعه همه جانبه ورزش این شهرستان را خواستار شد و گفت: در این راستا فرمانداری چایپاره تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد ولی برای تحقق این امر نیازمند همکاری هرچه بیشتر هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان هستیم.

در این دیدار، روسای هیئت‌های ورزشی، مسایل و مشکلات هیئت‌های خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول