اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان:

دانش‌آموزان فریب افراد دوست‌نما و حیله‌گر را نخورند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: از دانش‌آموزان می‌خواهیم که فریب افراد دوست‌نما و حیله‌گر را نخورند و با هوشیاری حرکات افراد مخل نظم را به نیروی انتظامی گزارش دهند.

دانش‌آموزان فریب افراد دوست‌نما و حیله‌گر را نخورند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جمع دانش‌آموزان برازجان اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین امنیت و آسایش خانواده‌ها دارد.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد امنیت بسیار خوبی در سطح شهرستان هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به ترفندهای دشمنان و سودجویان خاطر نشان کرد: دشمنان در کمین هستند تا علم و دانش و استقلال ما را از ما بگیرند و شما دانش‌آموزان باید مراقب باشید و در مورد مسائل روز بصیر و آگاه باشید.

محمودزاده تصریح کرد: امروزه ما شاهد پیشرفت فن‌آوری‌های دیجیتال و دنیای مجازی هستیم که استکبار و دشمنان دین و کشور ما در کمین دانش‌آموزان ما هستند تا در این دنیای مجازی و با فن‌آوری‌های روز استقلال و اقتدار کشورمان را نابود کنند.

وی با بیان اینکه شما دانش‌آموزان عامل رشد و پیشرفت این کشور هستید گفت: شرف و استقلال کشور به سلامت و معنویت نوجوانان و جوانان بستگی دارد و از دانش‌آموزان می‌خواهیم که فریب افراد دوست‌نما و حیله‌گر را نخورند و با هوشیاری حرکات افراد مخل نظم را به نیروی انتظامی گزارش دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شرط امنیت مشارکت عمومی مردم در حفظ امتیت است.

عباسعلی اسدی افزود: امنیت و آسایش جامعه مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول