اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

ماهیت ایدئولوژیکی انقلاب، استکبار جهانی را ناتوان کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجا که جوهره انقلاب اسلامی ایران ایدئولوژیک و مکتبی است، دشمن نتوانست عظمت آن را تحمل کند و این جنگ نابرابر را علیه نظام اسلامی به راه انداخت.

ماهیت ایدئولوژیکی انقلاب، استکبار جهانی را ناتوان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمشید علی‌بابایی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان دفاع مقدس در پایگاه بسیج شهدا مسجد جامع شهرکرد، اظهار داشت: در آن زمان رزمندگان اسلام به فرمان مقتدای خویش که فرمود دفاع از نظام اسلامی از واجبات است عمل کرده و با لبیک گفتن به فرمان و ندای ولی فقیه زمان خویش در جبهه‏های حق علیه کفر و باطل حاضر شدند.

وی افزود: رزمندگان و جوانان این مرز و بوم با خلوص، رشادت و شجاعت تمام از اسلام و ایران اسلامی دفاع کرده و لباس زیبای شهادت و ایثار را بر تن کردند.

علی‌بابایی با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس از اهمیت و عظمت بالایی برخوردار است، گفت: هر چه در مورد این دوران بگوییم باز هم نتوانسته‌ایم همه زوایای آن را تبیین کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و ارزش و اهمیت آن در نزد مردم بیش از پیش شده است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آن به سایر کشورها را علت اصلی به راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه ایران دانست و افزود: از آنجا که جوهره انقلاب ما ایدئولوژیک و مکتبی است، دشمن نتوانست عظمت آن را تحمل کند و این جنگ نابرابر را علیه نظام اسلامی به راه انداخت.

علی‌بابایی با بیان اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ششمین جنگ بزرگ جهانی در طول تاریخ است، افزود: جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین جنگ قرن بود به گونه‌ای که بسیاری از متفکران غرب و شرق در تحلیل این جنگ ناتوان مانده‌اند.

وی روحیه خودباوری ملت ایران را در دفاع مقدس بسیار ارزشمند برشمرد و عنوان داشت: امام امت با شناخت این روحیه از ملت ایران توانست انقلاب کند و به پشتوانه این روحیه مردم انقلاب به پیروزی رسید که در طول انقلاب همواره در همه عرصه‌ها خودباوری در ملت ایران وجود داشته است.

وی ایمان و توکل به خدا به کمک امدادهای غیبی، توسل به ائمه اطهار و روحیه معنویت‌افزایی را رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: شهادت‌طلبی و روحیه استقامت در مردم بی‎نظیر بود.

مراسم تجلیل از قهرمانان دفاع مقدس با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا مسجد جامع شهرکرد برگزار و با اهدای لوح سپاس از سه یادگار و  ایثارگر هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول