اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خبر داد

تدوین بسته پیشنهادی خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران تدوین و نهایی شدن "بسته پیشنهادی خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت" را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خواند.

تدوین بسته پیشنهادی خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس خنیفر بعد از ظهر امروز در سومین گردهمایی مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در عسلویه با قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارشناسان منابع انسانی صنعت نفت در راستای انجام عقد قراردادهای مستقیم اظهار داشت: خوشبختانه بحث تعیین و تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری و انجام عقد قراردادهای مستقیم با تلاش شبانه‌روزی و مستمر تمامی مدیران و رؤسا و کارشناسان منابع انسانی انجام شد و مابقی نیروها نیز که باید در قالب تعاونی تعیین تکلیف شوند طی دو هفته آینده مباحث این موضوع جمع‌بندی و ابلاغیه آن نهایی خواهد شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت با تقدیر از مدیریت منابع انسانی منطقه ویژه پارس برای برگزاری این نشست با اشاره به تاثیر گردهمایی مدیران منابع انسانی تصریح کرد: تلاش‌های در حال انجام در مناطق عملیاتی در شرایط حاضر با تمام توان متخصصان داخلی چشمگیر و قابل تحسین است و از این رو مدیران منابع انسانی باید با نوع فعالیت‌ها و چالش‌های موجود و میزان پیشرفت کارها در این مناطق آشنایی و اشرافیت لازم را داشته باشند.

خنیفر افزود: افزایش آگاهی و آشنایی مدیران نسبت به وضعیت کارکنان و چگونگی فعالیت آنها، در نوع سیاستگذاری و تبیین استراتژی‌های منابع انسانی اثرگذار است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران تدوین و نهایی شدن "بسته پیشنهادی خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت" را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خواند و ادامه داد: این بسته پیشنهادی تمام موارد مهم مربوط به وضعیت رفاهی کارکنان اعم از بحث حقوق و دستمزد، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، خدمات بانکی و تسهیلات، مسکن سازمانی و شخصی و مسکن مهر و سایر موارد که موجب افزایش انگیزه کار و تلاش در بین کارکنان است را شامل می‌شود.

خنیفر اضافه کرد: در این میان، بحث ارتقای بهداشت و درمان کارکنان در بسته خدمات رفاهی مورد توجه جدی‌تر قرار دارد؛ برای ارتقای بهره‌وری بهداشت و درمان بررسی‌های کامل و جامعی انجام شده است.

وی ادامه داد: برای ارتقای کارآیی نیروی انسانی، ساماندهی وضعیت مسکن کارکنان مورد بررسی قرار گرفته و در این زمینه تصمیماتی نیز اتخاذ شده است؛ به زودی یک تحول اساسی در حوزه خدمات رفاهی و به ویژه بهداشت و درمان صنعت نفت رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول