اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

خدمات‌رسانی به ورزش شهرک‌های مسکونی جم رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: با وجود تلاش‌های انجام گرفته، خدمات‌رسانی به ورزش شهرک‌های مسکونی جم رضایت‌بخش نیست.

خدمات‌رسانی به ورزش شهرک‌های مسکونی جم رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم خدمات بسیار متنوع و ارزنده‌ای به مردم و خانواده‌های ساکنین شهرک‌های مسکونی ارائه کرده است.

وی از خدمات گسترده این شرکت به 8 شرکت تابعه وزارت نفت در شهرک توحید خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر پالایشگاه فجر جم خود را متعهد می‌داند که به ساکنین شهرک‌های مسکونی جم خدمات مطلوب ارایه دهد.

مدیرعامل پالایشگاه جم افزود: خدمات در بخش‌های مستغلاتی، فضای سبز، حراست، حمل و نقل، مدارس، رستوران‌ها و خدمات ورزش شهرک توحید و شهید تندگویان همگی به شکل اساسی مورد بازنگری قرار گرفته است.

اسلامی تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به ساکنین در طول دو ماه اخیر تاکنون مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش‌های مختلف شهرک‌های مسکونی گاز در شهرستان جم هزینه شده است.

وی گفت: تمام تلاش خود را در راستای جذب بودجه بیشتر تا رفع همه بدهی‌ها و مشکلات موجود در این شهرک‌ها به کار خواهیم بست و در همین ارتباط با معاون وزیر نفت نیز نشستی مهم داشته‌ایم.

اسلامی کمک مالی وزارت نفت و شرکت ملی گاز را برای رفع کامل مشکلات مالی موجود در شهرک‌های مسکونی گاز بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه قول داده شده مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی مناسب به سمتی پیش خواهیم رفت که یک انضباط مالی ثابت در تمامی بخش‌های شهرک توحید شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگری از اظهارات خود وضعیت خدمات‌رسانی به بخش ورزش در شهرک‌های مسکونی را رضایت‌بخش ندانست و خواستار برنامه‌ریزی مناسب در این راستا شد.

وی اذعان داشت: باید تلاش شود سطح خدمات در تمامی بخش‌ها به گونه‌ای مدیریت شود که رضایتمندی کامل خانواده‌ها به حالت ایده‌آل برسد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول