اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

تقدیر از برگزیدگان ورزشی جانباز و معلول شهر تهران

خبرگزاری فارس: با حضور معاونان و مسئولان ورزشی تهران، مراسم اختتامیه مرحله نهایی مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین مناطق 22 گانه شهر تهران در منطقه 20 برگزار شد و از برگزیدگان ورزشی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از برگزیدگان ورزشی جانباز و معلول شهر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد رضایی میزبانی منطقه 20 در مرحله نهایی مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین مناطق 22‌گانه تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توسعه ورزش همگانی، زیرساخت‌های خوب و قابل توجهی برای تمامی اقشار و سنین شهروندان در سطح شهر ایجاد شده است و شهروندان می‌توانند با طی مسافت 100 متر به اماکن ورزشی دسترسی پیدا کنند.

معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران مجموعه قمر بنی‌هاشم (ع) که محل برگزاری مسابقات مورد اشاره بود را به‌عنوان یک فرصت خوب برای جانبازان و معلولان برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ احداث مجموعه قمر بنی‌هاشم (ع) به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان در کشور امکان استفاده از تمام امکانات ورزشی را برای جانبازان و معلولان به خوبی فراهم کرده است.

وی به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود:‌ برپایی جشنواره‌های تابستانه، مسابقات ورزشی محلات، توسعه خانه‌های ورزش و سلسله مسابقات متنوع ورزشی در مناسبت‌های مختلف از اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران است.

حبیب‌الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 نیز با اشاره به اینکه مسابقات مورد اشاره جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، خاطرنشان کرد‌: برپایی چنین جشنواره‌هایی یادآور ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و فداکاری است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی پیشرفت‌های ورزشی،‌ اجتماعی و فرهنگی مدیون زحمات جانبازان هستیم، تصریح کرد:‌ حضور فعال و پرتلاش جانبازان در تمامی عرصه‌ها از جمله ورزشی قابل تقدیر است.

این گزارش حاکی است مرحله نهایی مسابقات جانبازان و معلولان مناطق 22‌گانه تهران در پنج رشته ورزشی به میزبانی منطقه 20 در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد که جوان‌ترین فرد حاضر 12 سال داشت و منطقه 20 در مسابقات تیمی وزنه‌برداری رتبه اول و در رشته تنیس روی میز رتبه دوم را کسب کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 در حالی برگزار شد که به تیم و افرادی که موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند جام و حکم قهرمانی اهدا شد و در هر رشته ورزشی نیز یک تیم به عنوان تیم اخلاق موفق به دریافت کاپ اخلاق شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول