اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر:

حفظ ارزش‌های انقلاب نیازمند ترویج روحیه ایثار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب نیازمند ترویج روحیه عظیم ایثار و شهادت‌طلبی در میان آحاد جامعه است.

حفظ ارزش‌های انقلاب نیازمند ترویج روحیه ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، محمد ملکی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در شرایط فعلی و هجوم بی‌امان تهدیدها از سوی دشمنان زبون ایران اسلامی بسیجیان علاوه بر آمادگی جسمانی برای مقابله با هر گونه تعرض دشمن از جمله اعتقادی و سیاسی باید خود را تقویت کرده و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های جنگ نرم مانند مسئله حجاب و مسائل فرهنگی باید بتوانیم با دشمن به خوبی دست و پنجه نرم کرده و ضمن مقاومت، انقلاب را به جهان صادر کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: امروز با وجود تلاش‌های دشمن انقلاب و فرهنگ اسلامی ایران به جوامع مختلف نفوذ کرده و موجب بیداری آنان شده است.

وی اظهار کرد: این روند به امید الهی ادامه خواهد داشت و دنیا را متحول می‌کند تا جایی که شیاطین زمان به ذلت و خواری کشیده خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر در ادامه با بیان اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب نیازمند ترویج روحیه عظیم ایثار و شهادت‌طلبی در میان آحاد جامعه است، تاکید کرد: ادامه راه شهدا ارزشمند‌ترین سرمایه‌های جامعه اسلامی ما بوده و باید توجه جدی بر آن معطوف داشت.

وی تصریح کرد: شهدا هر آنچه که داشتند‌ در طبق اخلاص گذاشتند و آن را تقدیم نظام اسلامی کردند و امروز ما وظیفه داریم دستاوردهای گرانبهای آنان را حفظ و حراست کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ندای اسلام را به تمام جهان رسانده است، افزود:  بزرگ‌ترین رسالت ملت ایران در عصر حاضر حفظ دستاوردهای انقلاب است و در این خصوص همه موظف هستند برای حفظ و ماندگاری دستاوردهای انقلاب اسلامی و امام راحل تلاش کنند.

وی در ادامه به توفیقات هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران با دست خالی و با سلاح ایمان هشت سال در مقابل تهاجم عراق و حامیان تا دندان مسلح آن مقاومت کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور اسلامی در دست بیگانگان بماند.

ملکی، هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی در کارنامه ملت ایران دانست و بر حفاظت و پاسداری از این ارزش‌ها تأکید کرد.

وی گفت: بنا به موقعیت کنونی جامعه ضروری است با برنامه‌ریزی منسجم و فضاسازی لازم موضوعات ایثار و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای قشر جوانان و نوجوانان ترسیم کنیم.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول