اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

حرکت ضد فرهنگی دشمن عقیم می‌ماند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: اقدام استکبار جهانی در توطئه و اقدام علیه فرهنگ اصیل و ارزشی اسلام و به انحراف کشاندن جوانانمان عقیم و بی‌ثمر می‌ماند.

حرکت ضد فرهنگی دشمن عقیم می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در اردبیل اظهار داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر بر ارتقای بصیرت دینی و همچنین هوشیاری واقعی در شکست برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان نیاز داریم چراکه مطمئن هستیم نسل سوم و چهارم انقلاب با درایت و تیزبینی می‌توانند مدافع ارزش‌ها و مبانی اسلامی و انسانی باشند.

وی از جوانان به عنوان بهترین سرمایه‌های نظام اسلامی و همچنین حرکت‌های غرورآفرین این ملت در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف یاد کرد و افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت روحیه خودباوری و جهاد نسل آینده نیاز داریم چراکه احساس می‌کنیم اگر نسل آینده با فرهنگ بارور اسلام آشنا شوند، بهتر می‌توانند مدافع انقلاب و حرکت‌های حقیقی باشند.

کریم‌خانی مبارزه همه‌جانبه با دین، معنویت، اعتقادات و باورها و ارزش‌ها را از اهداف استکبار جهانی توصیف کرد و ادامه داد: آنها می‌خواهند با این هجمه‌ها با ایجاد انحراف جوانان و فروپاشی آنها نظام مستحکم خانواده‌ها را نیز دچار اختلال کنند.

این مسئول تصریح کرد:‌ استکبار جهانی با تفکر و اندیشه‌های آلوده، شبکه‌ها و کانال‌های مختلف ماهواره‌ای مبتذل را برای انحراف اخلاقی جوانانمان تدارک دیده که یقین داریم همه این توطئه‌ها با تکیه نسل آینده به ارزش‌ها و باورهای دینی شکستنی است.

به گزارش فارس، در پنجمین روز از هفته ناجا جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی شهرستان نمین از سرای ماندگار بازدید کردند.

این بازدید به مناسبت تقارن هفته نیروی انتظامی با روز جهانی سالمندان انجام شد که شرکت‌کنندگان با اهدای شاخه‌های گل دل سالخوردگان را شاد کرده و از این حرکت خود به عنوان ارزشمندترین اقدام در پاسداشت سرمایه‌های اجتماعی یاد کردند.

فرمانده انتظامی نمین در حاشیه این مراسم گفت: حفظ حرمت بزرگ‌ترها بسیار ضروری است و ما باید با چنین حرکت‌هایی یک فرهنگ‌سازی حقیقی را در سرکشی از سالمندان و دلجویی از آنها به وجود آوریم.

به گزارش فارس، در شهرستان مشگین‌شهر نیز همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش دهیاران و رؤسای شوراهای شهر و روستا برگزار شد و فرمانده انتظامی این شهرستان از کاهش جرایم مختلف در این شهرستان به ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای روستایی خبر داد.

رضا اصلانی‌فر خاطرنشان کرد: بدون تعامل و همکاری مردم با پلیس برقراری امنیت کار آسانی نیست و خوشبختانه تعامل خوبی را با آحاد مردم شاهد هستیم که این خود نشان می‌دهد اعتماد و ظرفیت‌سازی در این حوزه بسیار مطلوب و شایسته است.

مانور امداد و نجات پلیس راهور برگزار شد

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی مانور امداد و نجات پلیس راهور استان با جمعیت هلال‌احمر در محور اردبیل سرچم برگزار شد.

رئیس پلیس راه استان در این مراسم بیان کرد: هدف ما از اجرای این مانور ارتقای آمادگی نیروها و حفظ روحیه در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

معراج ظهیری افزود: محور اردبیل سرچم از مناطق حادثه‌خیز در حوزه راهنمایی و رانندگی است که ما با تلاش هلال‌احمر سعی می‌کنیم در قالب این مانور آمادگی و توان خودمان را به نمایش گذاشته و حفظ کنیم.

همچنین همایش راهوران محله در اردبیل برگزار شد و از راهوران نمونه و دهیاران تقدیر شده و از کاهش 43 درصدی تصادفات در محورهای روستایی خبر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر هم در همایش قانونمداری معیار پلیس در شهر نیر اظهار داشت: آگاهی از قوانین سدی محکم در برابر تخلفات است.

موسی‌پور با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر قانونمداری نیاز و ضرورت جامعه است، گفت: پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول