اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گتوند:

مهم‌ترین وظیفه همیار پلیس ارتقای فرهنگ ترافیکی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گتوند گفت: مهم‌ترین وظیفه همیار پلیس ارتقای سطح انضباط ترافیکی در سطح جامعه است.

مهم‌ترین وظیفه همیار پلیس ارتقای فرهنگ ترافیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند سعید رحیمی ظهر امروز در همایش همیار پلیس  این شهرستان  اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه های این اداره در سطح شهرستان ارتقای فرهنگ ترافیکی و آغاز آن از مدارس است.

وی با اشاره به اینکه انضباط ترافیکی در جامعه تاثیر زیادی در کاهش تصادفات منجر به فوت دارد، افزود: باید به نحوی در این باره عمل کرد که همیاران پلیس به عنوان تذکر دهنده همیشگی در خصوص مسائل ترافیکی در خانواده‌ها باشند و به این دلیل از طرح همیار پلیس به عنوان طرح موفق در راستای استقرار انضباط ترافیکی یاد می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از طرح همیار پلیس باید حمایت قاطع شود، تاکید کرد: طرح همیار پلیس در سطح جامعه تاثیر بسیار زیادی در استقرار انضباط ترافیکی داشته و از طرف دیگر به نوعی باعث شده اجرای قوانین در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش همیاران پلیس در دستور کار قرار گرفته است، افزود: آموزش همیاران پلیس در سطح شهرستان گتوند به صورت مستمر انجام می‌شود و در این زمینه برگزاری کلاس‌های متعددی در دستور پلیس راهور قرار گرفته است.

رحیمی گفت: دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس می‌توانند کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات ترافیکی و آگاه سازی دیگر دانش آموزان نسبت به مسائل ترافیکی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این همایش به 12 نفر از برندگان مسابقه ترافیکی جوایزی نفیس اهدا شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول