اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش و پرورش کاشان صورت گرفت

برگزاری یک‌هزار ساعت آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان کاشانی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از برگزاری یک‌هزار و 32 ساعت دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

برگزاری یک‌هزار ساعت آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان کاشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا فاضل‌دربندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اجرای نظام جدید آموزشی به‌روز بودن اطلاعات علمی و آموزشی معلمان به عنوان یک ضرورت تداعی می‌کند.

به گفته وی، علاوه بر آموزگاران دوره ابتدایی و متوسطه، شاغلان بدو خدمت، نیروهای کار قرارداد معین و سرباز معلم از جمله گروه‌هایی بودند که در این دوره‌ها شرکت کردند.

این مسئول بیان داشت: سه دوره 294 ساعته مهارت‌های تدریس ابتدایی و استثنایی برگزار شد که 40 نفر از شاغلان بدو خدمت، 30 نفر از نیروهای کار قرارداد معین و 36 نفر از نیروهای سرباز معلم شرکت داشتند.

وی، دوره آموزشی بررسی کتاب پایه دوم ابتدایی را از دیگر دوره‌هایی ذکر کرد که با حضور 200 نفر از فرهنگیان و به مدت 104 ساعت برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای سال ششم ابتدایی عنوان کرد: 184 ساعت دوره آموزشی برای 210 نفر از آموزگاران این پایه تحصیلی از دیگر دوره‌های ضمن خدمت در تابستان گذشته بود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: دوره ارزشیابی توصیفی برای مقطع ابتدایی به مدت 30 ساعت برای 120 نفر و بررسی کتاب قرآن پنجم برای 160 نفر به مدت 24 ساعت از دوره‌های آموزشی بوده است.

به گفته وی، بررسی کتاب‌های درسی پایه‌های دوم، سوم و پنجم با حضور دبیران راهنمایی و متوسطه از دوره‌هایی بود که به مدت 36 ساعت برای 50 نفر از همکاران برگزار شد.

وی ابراز داشت: دوره‌های 32 ساعته استان‌شناسی برای 36 نفر، آموزش بزرگسالان به مدت 16 ساعت برای 43 نفر و آموزش نیروهای بدو خدمت برای 90 نفر به مدت 40 ساعت از دیگر دوره‌های مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان کاشان بوده است.

وی افزود: کتاب تعلیمات دینی سال سوم راهنمایی از دیگر دوره‌هایی بود که با حضور 90 نفر از فرهنگیان در 40 ساعت دوره آموزشی بررسی شد.

فاضل‌دربندی تصریح کرد: تمام دوره‌های آموزشی به صورت قطبی برگزار شد و مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان کاشان میزبان فرهنگیان مناطق اردستان، آران و بیدگل، زواره، نطنز و  امامزاده بود. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول