اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه:

باید مراقب رسوخ فرهنگ غرب بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به ویژه در برهه کنونی در حال تبلیغ دوستی‏های خیابانی است و باید مراقب رسوخ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی بود.

باید مراقب رسوخ فرهنگ غرب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در جمع شماری از علما و روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر اظهار داشت: هیچ شکی نداریم که امروز انقلاب اسلامی ایران، لیبرال دموکراسی مدنظر غربی‏ها را به طور کل به چالش کشیده است و این یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‏شود.

وی همچنین ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای شکل‏گیری و پیروزی بر طاغوت، توانست نظام لیبرال دموکراسی که غرب مروج آن بود را به خوبی بشناسد، برای مردم تبیین کند و در نهایت این نظام را به چالش بکشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرز فکر غربی‏ها که به واقع می‏دانند انقلاب خمینی کبیر دردسرهای فراوانی برای آنها و اهداف پلیدشان ایجاد کرده است، بیان کرد: در بررسی‏ اقدامات فرهنگی سوء دشمن علیه نظام اسلامی و ملت ایران در سال‏های اخیر متوجه می‏شویم که آغاز موج جدید تهاجم فرهنگی که غربی‏ها آن را علیه انقلاب اسلامی ایجاد کردند، هم‏زمان با سال 1368 بوده است.

آسودی اضافه کرد: در سال 68، کنفرانس بزرگی با دسیسه دشمنان نظام اسلامی و با حضور و مشارکت معاندان نظام و سران اتاق‏های فکر غرب در شهر هامبورگ آلمان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این کنفرانس، غربی‏ها و شرکت‏کنندگان در آن نشست به این جمع‏بندی رسیدند که پایگاه اساسی جمهوری اسلامی ایران بسیار مستحکم بوده و در واقع غیرقابل خدشه است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنها در بررسی‏های خود به این نتیجه رسیدند که دیگر تهاجم نظامی علیه کشورمان نتیجه نخواهد داد و از این رو، باید با اقدامات فرهنگی و به قولی جنگ نرم، بین مردم و حکومت فاصله بیندازند.

آسودی با بیان اینکه همه ملت‏ها و دولت‏های جهان در برهه کنونی می‏دانند که با به روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران بسیاری از معادلات جهان دست‏خوش تحولاتی شد، گفت: امروز در اینکه نظام لیبرال دموکراسی غرب در سراسر جهان به واسطه نفوذ آرمان‏های والای انقلاب ایران به چالش کشیده شده، شکی نیست.

وی گفت: صدور انقلاب اسلامی و نفوذ اندیشه‏های حضرت امام بین مردم جهان، سبب شد تا در حقیقت مردم و نخبگان سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به بیداری برسند و در ادامه، به نظام لیبرال مدّنظر غرب حمله کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در زمان حاضر نیز دست از تهاجم خود برنداشته‏اند و به دنبال اشاعه فرهنگ غرب در داخل کشور و بین آحاد مردم ایران اسلامی هستند.

وی افزود: به طور شفاف می‏توان گفت که امروز غربی‏ها به دنبال بی‏غیرت کردن مردان ایرانی در مواجهه با مسائل و بی‏عفت کردن زنان ما هستند و به همین خاطر باید بیشتر مراقب دسیسه‏های آنها باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن در برهه کنونی، تبلیغ و ترویج سبک زندگی، اندیشه و تفکرات و فرهنگ غربی را بین مردم ایران در دستور کار قرار داده است و این در حقیقت، نوعی هجوم فرهنگی نظام لیبرال غرب محسوب می‏شود.

آسودی در بخش دیگری از سخنان خود، مصادیقی از رسوخ فرهنگ و سبک زندگی غربی‏ها را در جامعه اسلامی و مردم کشورمان مطرح کرد.

وی گفت: باید بدانیم که ترویج و تبلیغ دوستی‏های خیابانی، دامن زدن به روابط نامشروع زن و مرد و حتی تغییر در نحوه پوشش مردان و زنان از مصادیق بارز این دشمنی‏ها محسوب می‏شود که باید مراقب آن بود.

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول