اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه:

ایران در جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران در جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد و هنر دستاویز اصلی دشمن در این راه است.

ایران در جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در نشستی در سالن جلسات سپاه استان سمنان اظهار داشت: امروز همه می‏دانیم که ما در یک جنگ تمام عیار هستیم و این جنگ از بُعد فرهنگی بسیار اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: برای مقابله مناسب با دشمن در حوزه جنگ فرهنگی، باید به خوبی زنجیره تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم را بشناسیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شکی نیست که ما در برهه کنونی در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته‏ایم و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، باید در این حوزه گام برداریم.

آسودی بیان کرد: اشارات رهبر انقلاب و شواهد ملموسی که در این حوزه وجود دارد، نشان می‏دهد که دشمنان اسلام و انقلاب با همه توان و نیروهای خود در جنگ فرهنگی و جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی شرکت کرده‏اند و این نشان‏دهنده اهمیت موضوع است.

وی تصریح کرد: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز مانند هر جنگ و حمله‏ای مخاطبان خاص خود را دارد و دشمن در این حوزه برای خود اولویت‏هایی قرار داده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اولویت‏ها، به ترتیب جوانان، زنان و دختران و خانواده‏های ایرانی هستند که بر اساس طرح دشمن باید مورد هجمه فرهنگی قرار گیرند.

آسودی بیان داشت: در این راه، دشمن با بهره‏گیری از همه نیروهای در دسترس خود و تمام ابزارهای موجود می‏کوشد تا به پیروزی برسد و آنها تا امروز در عرصه‏های گوناگونی به جنگ فرهنگی با انقلاب اسلامی پرداخته‏اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مهم‏ترین ابزاری که دشمن در جنگ نرم از آن استفاده می‏کند تا تأثیرگذاری بیشتری بر هدف مورد حمله بگذارد، هنر و به خصوص فیلم است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان حاضر باید به خوبی بتوانیم اهمیت، کارکردها و اثرگذاری هنر و به ویژه صنعت فیلم‏سازی را در محقق ساختن اهداف استکباری دشمن بشناسیم.

آسودی اضافه کرد: به واقع امروز می‏توان مدعی شد که این عرصه، با وجود گذشت بیش از 34 سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن‏چنان که باید در اختیار تفکر انقلابی نیست و باید در این بخش بیشتر کار شود.

وی با اشاره به اینکه نمی‏توان در این حوزه استثنا‏های موجود را نادیده گرفت، گفت: ادبیات، اینترنت و ماهواره از عرصه‏هایی هستند که دشمن از آنها برای تقویت تهاجم فرهنگی به کشورمان استفاده می‏کند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول