اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی حوزه‌‏های علوم اسلامی در دانشگاه‏‌ها:

سرنوشت کشور از دانشگاه‏‌ها رقم می‏‌خورد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی حوزه‏‌های علوم اسلامی در دانشگاه‏‌ها با بیان اینکه سرنوشت کشور از دانشگاه‏‌ها رقم می‏‌خورد، گفت: مسئولان در بهبود روند رو به رشد تعلیمی و آموزشی این حوزه باید بیش از پیش سهیم بوده و مشارکت داشته باشند.

سرنوشت کشور از دانشگاه‏‌ها رقم می‏‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‏‌الاسلام محمد نخچی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واحد تبریز با بیان اینکه سرنوشت کشور از دانشگاه‏‌ها رقم می‏‌خورد، اظهار کرد: مسئولان در بهبود روند رو به رشد تعلیمی و آموزشی این حوزه باید بیش از پیش سهیم بوده و مشارکت داشته باشند.

وی ضمن بیان نظر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروزه وضعیت برای آموزش دین و دینداری در دانشگاه‏‌ها از هر زمانی مطلوب‏‌تر است، افزود: علوم دینی و اسلامی متن و بستر زندگی ما را مسیردهی می‏‌کند.

حجت‏‌الاسلام علی خدیوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم در دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه برای ارزشگذاری علوم معیارهایی مختلفی وجود دارد، گفت: یکی از این معیارها این است که علمی که تحصیل می‏‌کنیم برای فرد چه افق و چشم‏‌اندازی را به ارمغان می‏‌آورد.

وی بزرگ‎‏ترین افق و چشم‏‌انداز را تحصیل علوم اسلامی دانست و گفت: علوم دینی و اسلامی انسان‏‌ها را در رسیدن به مقام‏‌های الهی همراهی و رهبری می‏‌کند.

در پایان این آیین حکم مسئولیت حجت‏‌الاسلام محمدرضا نقیان توسط حجت‏‌الاسلام نخچی، معاون آموزشی حوزه‏‌های علوم اسلامی در دانشگاه‏‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول