اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد امر به معروف خبر داد

لزوم ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در امر حجاب و عفاف آنچه که باید مورد توجه زنان باشد ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده‌ها است.

لزوم ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی ظهر امروز در دومین همایش استانی عفاف و حجاب، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و اشاره به جایگاه ارزشی مجموعه در کشور، اظهار کرد: اگر اعتماد و اعتقاد عمومی در جامعه نسبت به پلیس از بین برود مشکلات عدیده‌ای در اصناف و اقشار مختلف جامعه رخ‌نمایی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف بر لزوم توجه به نشر شیوه‌های صحیح و تأثیرگذار در باب حجاب و عفاف در جامعه صحه گذاشت.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه جای تأسف دارد اگر حفظ و رعایت حجاب را تنها معطوف به زنان بدانیم به روایات و آیاتی مبنی بر لزوم رعایت این مهم توسط زنان و مردان مؤمن اشاره کرد.

وی عنوان کرد: در امر حجاب و عفاف آنچه که باید مورد توجه زنان باشد ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده‌ها است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه بر اثر دیدگاه برخی روانشناسان غربی به زن، وی تبدیل به کالا شده، گفت: رعایت حجاب و عفاف بین زنان و مردان امر دوسویه‌ای است که در نهایت موجب آرامش و استحکام بنیان خانواده می‌شود.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم حفظ حرمت‌های خانوادگی بین پدر و مادر و نیز فرزندان صحه گذاشت و این مهم را گامی ارزشمند در زمینه پویایی این نهاد مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول