اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

ساختار نیروی انسانی دانشگاه بابل نیاز به تحول دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ساختار نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیاز به تغییر و تحول خاصی دارد.

ساختار نیروی انسانی دانشگاه بابل نیاز به تحول دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ابراهیم میکانیکی صبح امروز در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: ساختار دانشگاه به ویژه در بعد نیروی انسانی نیاز به توجه خاص دارد و باید تغییر و تحولاتی در این ساختار انجام گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: باید نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی و با اطلاع‌رسانی درست همکاران را از وضعیت علمی، آموزشی، درمانی و به ویژه مالی دانشگاه آگاه سازیم، زیرا سبب ایجاد شوق و اشتیاق در بین همکاران و ایجاد انگیزه خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

میکانیکی بیان داشت: در طول سال‌های متمادی همکاران زیادی در معاونت توسعه مسئولیت‌های مختلفی را به عهده داشته و زحمات زیادی کشیدند امیدواریم با همان عشق و همدلی که از آغاز فعالیت از سال 84 در این عرصه داشتیم پس از این پس شاهد تداوم این روحیه باشیم و نسبت به خدمت بیشتر به مردم اهتمام ورزیم تا دعای خیر مردم پشتیبان و همراه ما باشد.

وی گفت: با شروع فعالیت مدیریت جدید در سال 84، دانشگاه مواجه با پروژه‌های نیمه کاره و طرح‌های جدید و ضروری برای توسعه دانشگاه بود، زیرا ساختارهای موجود پاسخگوی نیازهای دانشگاه نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در سه محور مربوط به پروژه‌های عمرانی، جذب منابع مالی از بیرون، تقویت در نظارت و ارزیابی دانشگاه بسیار رشد چشمگیری داشته، بیان داشت: این معاونت علی‌رغم وجود مشکلات مالی توانست در زمینه‌های مختلف ازجمله پروژه‌های عمرانی بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل، خوابگاه دختران، سالن امام علی(ع )، مسجد امام علی(ع)،ساختمان دارو و غذا و معاونت آموزشی بسیار موفق عمل کند.

میکانیکی افزود: عمر ما در دنیا کوتاه و عمر مدیریت‌ها نیز بسیار کوتاه است و باید از لحظه‌های عمر و مسئولیت‌ها استفاده کرد زیرا از ما درباره این مسئولیت‌ها سئوال خواهد شد پس وقتی مسئولیتی را برعهده می‌گیریم باید با قدرت و قوت آن را انجام داده و با تمام توان خدمت کنیم.

وی به وضعیت حساس کشور در زمان بحران اشاره و تصریح کرد: باید به برگزاری نشست‌های متعدد با مدیران و کارکنان، جهت روشن ساختن مسائل تاریک و جلوگیری از شایعات و آگاه‌سازی پرسنل از وضعیت کنونی دانشگاه‌ها با توجه به جنگ اقتصادی اقدام کرد.

این مسئول افزود: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی در فعالیت‌ها سعی شود تا این موارد با اطلاع‌رسانی مناسب و پر قوت رعایت شود.

معاونت جدید توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز ادامه داد: دیدگاه ما در مدیریت دیدگاه توسعه‌ای است و با این دیدگاه در خدمت سلامت مردم خواهیم بود.

علیرضا سفیدچیان اذعان داشت: از یک طرف نبود تشکیلات مناسب با توجه به گسترش دانشگاه و ارائه خدمات سلامت به مردم غرب استان و جمعیت شناور و از طرف دیگر دریافت بودجه تک شهرستانی که نتیجه آن روبه‌رو شدن با کمبود بودجه است از معضلات اساسی است که حل این معضلات باید در الویت قرار گیرد.

وی متذکر شد: اجتناب از سطحی‌نگری  در مسائل دینی و فرهنگی، جذب و استفاده از ظرفیت کارکنان در انجام کارهای محوله، انجام حرکت‌های بسیجی‌وار همانند مقاومت مردم در زمان دفاع  مقدس و مراقبت و گوشزد در مقابل تبلیغات رسانه‌های غرب از جمله اقداماتی است که باید در این مقطع زمانی انجام گیرد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول