اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

اقتدار مسلمانان دشمن را از حرمت شکنی‌ پشیمان کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: دنیای کفر می‌خواست حرمت اسلام و پیامبر آن را بشکند، اما نتیجه عکس گرفت و از عملی که انجام داده پشیمان است و به فکر است که چطور حرکت مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا را متوقف کند.

اقتدار مسلمانان دشمن را از حرمت شکنی‌ پشیمان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی در گردهمایی خبرنگاران فارس جنوب کرمان با محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط استکبار اظهار داشت: این اقدام ناشی از سیاست‌های پوچ و بی‌اساس دنیای استکبار است که هر روز به دنبال یک دسیسه است تا شاید بتواند خود را از ورطه هلاکت نجات دهد.

وی افزود: دنیای استکبار نابودی خود را ناشی از گسترش روز افزون اسلام و بیداری اسلامی می‌بیند و نقطه مرکزیت این حرکت را نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند و از ابتدای انقلاب نقشه‌هایی مانند جنگ تحمیلی را اجرا کردند تا حکومت دلخواه خود را در ایران سرکار آورند.

مشایخی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و رهنمودهای امام راحل و حمایت ملت ایران، بعد از هشت سال دفاع مقدس دشمن مجبور به عقب نشینی شد.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی دشمن با وارد کردن مواد مخدر و شبیخون فرهنگی وارد عمل شد و در این زمینه هم به نتیجه نرسید و در آخرین تصمیم در قالب تهاجم فرهنگی حمله به مقدسات را در دستور کار خود قرار داد.

فرماندار عنبرآباد گفت: دشمن فکر می‌کند با به آتش کشیدن کتاب آسمانی قرآن کریم و توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) عظمت دین اسلام را از بین می‌برد و مسلمانان را از منظر دنیا می‌اندازد غافل از اینکه در برابر خداوند متعال نتیجه‌ا‌ی جز شکست ندارد.

مشایخی ابراز داشت: دنیای کفر می‌خواست حرمت اسلام و پیامبر آن را بشکند، اما نتیجه عکس گرفت و از عملی که انجام داده پشیمان است و به فکر این است که چطور این حرکت مسلمانان، پیروان ادیان آسمانی و آزادی‌خواهان دنیا را متوقف کند، اما به لطف خدا این حرکت استمرار دارد.

وی افزود: نقشه دیگری که بر علیه ما طراحی شد، مربوط به عرصه اقتصادی است؛ دشمن با تحریم‌های خارجی و اقدامات ایادی داخلی به فکر ایجاد جدایی بین مردم و نظام است.

مشایخی اظهار دشت: به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی موجب پیشرفت ملت ایران می‌شود و دشمن از این موضوع به نتیجه نمی‌رسد و در نهایت ما به جایی می‌رسیم که نیازی به دیگران نداشته باشیم.

وی بیان داشت: خبرنگاران نماینده افکار عمومی و خرد جمعی هستند و نباید مسائل شخصی را در کار خود دخالت دهند زیرا به عنوان رابط بین مسئولان و مردم هستند.

مشایخی تصریح کرد: خبرنگار در کار خود باید صداقت داشته باشد و با نیت قرب به خداوند کار کند در غیر این‌صورت خبرگزاری‌هایی که این اقدامات را انجام می‌دهند، با ارسال اخبار کذب باعث بی‌اعتمادی مردم به می‌شوند.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه هر خبری قابل انتشار در جامعه نیست، گفت: در انعکاس اخبار باید مصلحت جامعه مد نظر باشد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول