اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در تاریخ جشنواره فیلم کودک

یونیسف مهمان ویژه جشنواره فیلم کودک و نوجوان است

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در تاریخ جشنواره فیلم کودک چهار داور یونیسف در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور دارند.

یونیسف مهمان ویژه جشنواره فیلم کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، امسال برای نخستین بار یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) در جشنواره حضور دارد و چهار داور این سازمان فیلم‎های جشنواره را بررسی کرده و به اثر برگزیده از نگاه یونیسف جوایزی اهداء می‌کنند.

منصور مقاره عابد از مرجع ملی حقوق کودک، جعفر گودرزی نماینده بنیاد سینمایی فارابی، مانی آقاخان از بخش حمایت از کودک یونیسف و بهاره یگانه‌فر از بخش ارتباطات یونیسف داوران این بخش از جشنواره فیلم کودک هستند.

حضور سازمان‎های مهم و تأثیرگذار جهانی از جمله یونیسف در جشنواره فیلم کودک اقدامی مهم است که سبب تأثیرگذاری بیشتر جشنواره فیلم کودک در ابعاد داخلی و خارجی می‎شود و افق روشن‎تری را برای این رویداد ترسیم می‌کند.

این داوران از سوی محمد المنیر صفی‌الدین نماینده یونیسف در ایران معرفی شده‎اند و در بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور دارند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهرماه جاری در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول