اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان اردبیل:

3 پروژه گردشگری در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افتتاح سه پروژه گردشگری به مناسبت هفته گردشگری در این استان خبر داد.

3 پروژه گردشگری در اردبیل افتتاح شد

بهروز ندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ سه پروژه گردشگری شامل فاز دوم مجتمع آب درمانی ایرانیان سرعین، پل ارتباطی مجتمع آب درمانی سقزچی، پل بتنی منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور به مناسبت هفته گردشگری افتتاح شد.

وی با بیان اینکه افتتاح فاز دوم مجتمع آب درمانی ایرانیان سرعین با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال انجام گرفت، خاطرنشان کرد:‌ ساخت این مجتمع در 11هزار مترمربع به مدت 11 ماه به طول کشیده است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به افتتاح پل ارتباطی مجتمع آب درمانی سقزچی با 9 متر عرض، 30 متر طول و 70 متر رمپ یادآور شد: ساخت این پل با اعتبار 270میلیون تومان انجام شده است.

ندایی با اشاره به اینکه اسکلت سازه پل سقزچی به طور کامل بتن آرمه شده است، افزود: پیرامون رودخانه واقع در محدوده پل نیز بسترسازی شد.

این مسئول گفت:‌ عملیات احداث پل ارتباطی نیر به سقزچی، در قالب پروژه زیرساخت آب درمانی سقزچی انجام شده است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افتتاح پل بتنی منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور را با 77 میلیون تومان اعتبار عنوان کرد و ادامه داد: این پل با ارتفاع 5/5 متر و 14 متر دهانه ساخته شده است.

ندایی هدف از توسعه پل کلور خلخال را کم عرض بودن این پل، مشکلات تردد و عدم تطابق محور پل با جاده عنوان کرد و بیان داشت:‌ عرض 6.5 متر این پل به 12 متر تغییریافته است.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اینکه توسعه پل قدیمی کلور نیز در قالب زیرساخت های منطقه گردشگری کلور انجام گرفته است، تصریح کرد: ‌150 میلیون تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است که صرف بازسانی، آبرسانی و خدمات عمومی در این منطقه نمونه گردشگری می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول