اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی قم خبر داد

برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌های نیروهای مسلح در قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری رقابت‌های قهرمانی این رشته بین خانواده‌های نیروهای مسلح خبر داد.

برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌های نیروهای مسلح در قم

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تیراندازی مسابقات تیراندازی بین خانواده‌های نیروهای مسلح در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها تمام خانواده‌ها شرکت داشتند اضافه کرد: هیئت تیراندازی استان قم در سال 91 و 92 مسابقات مهمی را برگزار خواهد کرد تا بتوانیم جوانان را به این رشته علاقمند سازیم و آنها را برای قهرمان‌پروری جذب کنیم.

مهره‌ساز در ادامه با اشاره به حضور تیم‌های تیراندازی بانوان و مردان استان قم در قهرمانی و لیگ‌های باشگاهی کشور گفت: سال گذشته دو تیم از استان قم در بخش بانوان و آقایان در لیگ‌های دسته اول مردان و بانوان شرکت کردند.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول مردان خوب بود و این تیم در جدال با رقبای خود با ترکیبی از نفرات بومی موقعیت خود را حفظ کرد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم ادامه داد: در لیگ فصل گذشته تیم تیراندازی مردان قم در لیگ دسته اول عنوان چهارم را از آن خود کرد و توانست سهمیه قم در پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور را نگه دارد و امسال با توان بیشتر آماده رقابت با حریفان خود و تلاش برای صعود به مسابقات لیگ برتر شود.

مهره‌ساز یا‌دآور شد: در حال حاضر تیم‌ تیراندازی مردان قم با جدیت در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در هفته چهارم مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از آغاز لیگ‌ فصل جدید با آمادگی کامل به مصاف حریفان برود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی کشورمان تا‌کنون دو مرحله از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور سپری شده که این دو مرحله با نتایج خوبی برای تیم اعزامی هیئت قم همراه بوده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: نخستین مرحله از مسابقات دور رفت لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تیراندازی استان فارس برگزار شد که طی آن تیم اعزامی هیئت قم توانست از سد میزبان عبور کند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که هیئت تیراندازی استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان میزبان برگزاری مرحله دوم پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور بودند و این مرحله تساوی تیم هیئت قم با میزبان را به دنبال داشت.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول