اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه امسال

33 هزار نفر از باغ‌‌موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند

خبرگزاری فارس: مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس همدان گفت: 33 هزار و 272 نفر در شهریورماه سال جاری از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند که این تعداد در طول یک ماه تاکنون بی‌سابقه بوده است.

33 هزار نفر از باغ‌‌موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، امیر روشنایی اظهار داشت: 33 هزار و 272 نفر در شهریورماه سال جاری از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.

وی ادامه داد: تعداد بازدید شهریورماه سال گذشته 12 هزار و 298 نفر بوده که امسال با بازدید بی‌سابقه‌ای مواجه بودیم.

مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس همدان تصریح کرد: تعداد 11 هزار و 716 نفر نیز از تخفیف 20 تا 70 درصدی برای بازدید از موزه دفاع مقدس استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بازدیدها در قالب گروهی و یا انفرادی صورت گرفته است، اعلام داشت: همچنین تعداد 15 هزار و 441 نفر نیز به صورت رایگان از این باغ موزه بازدید کردند.

روشنایی اعلام داشت: طی شهریورماه برنامه‌هایی از قبیل همایش سنگرسازان بی‌سنگر، یادواره شهدای غواصی، افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور در این موزه برگزار شده است.

 

* 26 اجرای آب‌نمای موزیکال با 52 هزار بازدید

وی یادآور شد: آب‌نمای موزیکال باغ‌موزه دفاع مقدس همدان پس از مساعد شدن آب و هوای استان و پس از پایان تعمیرات و سرویس سیستم آب اجرای آن از سوم خرداد ماه سال جاری به مناسبت آزادسازی خرمشهر قهرمان آغاز شد.

مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: آب‌نمای موزیکال موزه با 26 اجرا درطول این مدت در روزهای جمعه و  اعیاد به نمایش گذاشته شد که طی آن تعداد 52 هزار نفر از آن بازدید داشته‌اند که به طور میانگین در هر اجرا تعداد 2 هزار نفر از آن بازدید کردند.

وی اعلام داشت: مدت زمان اجرای آب‌نمای موزیکال از 30 دقیقه تا 50 دقیقه است که طی آن سخنان حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با دفاع مقدس و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شهدا و نقش رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس به همراه سرودهای ملی و سرودهای ویژه دفاع مقدس، تصاویر شهدا و همچنین اجرای لیزر در رابطه با سمبل‌های همدان پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس همدان همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 12 و بعدازظهرها نیز از ساعت 15 تا 17:30 آماده پذیرایی از مردم شریف است ضمن اینکه گردهمایی دانش‌آموزی و دانشجویی نیز که قصد بازدید از این موزه را دارند می‌توانند با هماهنگی‌های قبلی برای بازدید به مدیریت موزه مراجعه کنند و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8381010 تماس بگیرند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول