اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

اقتدار نیروهای مسلح ایران جرأت حمله را از صهیونیزم می‌گیرد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر آمریکا و اسرائیل اطلاع نسبی از وضعیت نیروهای مسلح ما داشته باشند هرگز جرأت نخواهند کرد به حمله نظامی به ایران فکر کنند چه رسد به اینکه بخواهند در این ارتباط حرف بزنند.

اقتدار نیروهای مسلح ایران جرأت حمله را از صهیونیزم می‌گیرد

عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان رهبری در جمع نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری ریشه در معارف الهی و آیات قرآن دارد.

وی افزود: قرآن در یک دستور عمومی به مسلمانان آنان را دعوت به بالا بردن توان خود و فراهم کردن امنیت برای خود می‌کند تا مبادا دشمنان که مترصد حمله به مسلمانان هستند با دیدن ضعف در جامعه اسلامی بر آنها بتازند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دستور قرآن مبنی بر پیدا کردن قدرت، برای دفع تجاوز و بازدارندگی است عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌دانند که انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام است و رسالت خود را رهایی محرومان جهان از زیر سلطه و بسترساز حاکمیت الهی در سراسر جهان تعریف کرده است که این امر توسط استکبار تحمل نمی‌شود.

وی یادآور شد: امر رهبری این است که در ابعاد مختلف علمی و عملی به اقتدار برسیم تا دشمنان نتوانند بر ما غلبه کنند و حتی ما را مورد تهدید قرار دهند.

حاجی‌صادقی عنوان کرد: آنچه رهبری از ما می‌خواهند تکلیف دینی است و همه باید برای مقابله با انواع تجاوزهای نرم و سخت دشمن آماده باشند.

وی ادامه داد: چون مسئله حفظ اسلام است شاید بتوان گفت رسیدن به این درجه از اقتدار بر عبادات فردی هم اولویت دارد، بنابراین امر رهبری یک تکلیف است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در مورد احتمال حمله اسرائیل به ایران، آن را فرصتی برای حذف این غده سرطانی دانست و تاکید کرد: شاید کسانی در انتظار این باشند که چه زمانی اسرائیل این حماقت را به خرج می‌دهد تا دست ایران و انقلاب را برای حذف غده سرطانی باز کند اما رهبری با نگاهی که برگرفته از امام خمینی(ره) است، به مسئله اینگونه نگاه نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: به نظر ایشان باید تا جایی که امکان دارد از جنگ و تعرض خودداری کرد و ایشان کشور و نیروهای مسلح را آن‌چنان زیبا فرماندهی کردند که می‌توان اذعان کرد نیروهای مسلح ما امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با دشمن در هر صحنه‌ای آمادگی دارند.

حاجی‌صادقی با اشاره به شرایط کشور در دوران انقلاب اسلامی گفت: در زمانی که نیروهای مسلح کشور انسجام نداشتند، قدرت ایمان و پیوند عمیق آنها با رهبری موجب شد که سخت‌ترین جنگ را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: اگر آمریکا و اسرائیل اطلاع نسبی از وضعیت نیروهای مسلح ما داشته باشند هرگز جرأت نخواهند کرد به حمله نظامی به ایران فکر کنند چه رسد به اینکه بخواهند در این ارتباط حرف بزنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: دشمن اگر گرفتار این حماقت شود فرصتی به ایران می‌دهد تا اسرائیل غاصب را از صحنه روزگار محو کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران از چنان آمادگی برخوردارند که در برابر هر دشمنی می‌توانند بایستند و هر چند شاید شروع حمله را آنان رقم بزنند اما پایانش با پیروزی ملت ایران همراه خواهد بود.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: اگر جنگ تحمیلی ایران هشت سال طول کشید اما با توجه به آسیب‌پذیری آمریکا و اسرائیل، امت اسلامی نمی‌گذارد نابودی اسرائیل مدت زیادی طول بکشد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول