اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه آرامستان‌های کلانشهرهای کشور:

آرامستان‌های کلانشهرهای کشور باید ساماندهی شوند

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه تخصصی آرامستان‌های کلانشهرهای کشور گفت: ساماندهی آرامستان‌ها از دیدگاه‌های مختلف درخور توجه و بررسی است و این مسئله بی‌تردید در کلانشهرها جایگاهی پراهمیت دارد.

آرامستان‌های کلانشهرهای کشور باید ساماندهی شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدکمال‌الدین شاهچراغی عصر امروز در نشستی خبری اظهار کرد:امروزه آرامستان‌ها به دلایل زیست محیطی و عملکردی، درخارج از شهرها قرار می‌گیرند و استانداردهای معینی برای اندازه و مشخصات کلی کارکرد آرامستان‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به دفن غیرمجاز اموات در آرامستان‌های غیرفعال برخی از شهرهای مختلف کشور افزود: این درحالی است که هماهنگی و همکاری ادارات و ارگان‌هایی مانند دادگستری، نیروی انتظامی و دانشگاه‌های علوم پزشکی با شهرداری و سازمان‌های آرامستان‌ها می‌تواند در رفع این معضل بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد همچنین به برگزاری همایش مدیران عامل آرامستان‌های کشور در تهران اشاره کرد و گفت: در این همایش دو روزه بیش از 70 نفر از مدیران عامل آرامستان‌های سطح کشور در مجتمع باغ پونک تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاهچراغی مهم‌ترین هدف این گردهمایی را رسیدن به اهداف و چشم‌انداز تعریف شده برای کارگروه تخصصی آرامستان‌های کلانشهرهای کشور دانست و گفت: کارگروه تخصصی آرامستان‌های کلانشهرهای کشور یکی از کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه معاونین خدمات شهری شهرداری کلانشهرهای کشور است.

وی ادامه داد: این کارگروه‌ها ابزاری در دست معاونین خدمات شهری شهرداری‌های کلانشهرهاست تا به صورت تخصصی بتوانند نیازهای موجود را بررسی کنند و به موازات رشد جمعیت و مسائل اجتماعی و رفاهی آن با این ابزارها بتوانند برای اهداف خود بهتر و جامع‌تر برنامه‌ریزی کنند.

دبیرکارگروه تخصصی آرامستان‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به سرعت رشد جمعیت و افزایش تقاضا و توقعات مردم از شهرداری‌ها و معاونین و سازمان‌هایی که مستقیماً با مردم سروکار دارند افزود: وظیفه کارگروههایی چون کارگروه تخصصی آرامستان‌های کلانشهرهای کشور از منظر تکریم ارباب رجوع و نوع خدمت‌رسانی، کارگروه متفاوتی است و وجود و حضور آن لازم بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول