اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مسئولان ارشد منابع طبیعی استان

دانش‌آموزان برتر کارکنان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، 104 دانش‌آموز برتر کارکنان منابع طبیعی این استان تجلیل شدند.

دانش‌آموزان برتر کارکنان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز طی مراسمی با حضور سید محمدرضا جهان‌آرا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان و فرزندان ممتاز کارکنان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار فرهنگی تنها مختص به دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیست بلکه همه وظیفه داریم فرهنگ را به عنوان زیرساخت اصلی توسعه مورد توجه بیش از پیش قرار دهیم.

جهان‌آرا تأکید کرد: در منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد سعی ما بر این است که در همه زمینه‌ها از جمله در موضوعات مختلف حفاظتی فرهنگ‌سازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

این مسئول ارشد حفاظت از منابع طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دانش‌آموزان بهترین همراه و یاور برای حفظ منابع طبیعی هستند که لازم است با سرمایه‌گذاری بر روی این قشر آینده طبیعت خود را بیمه کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به دستاوردهای سه دهه از عمر انقلاب در زمینه فرهنگی در این استان اشاره کرد و گفت: ایجاد مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در استان بسیار چشمگیر بوده که بستر مناسبی را برای رشد جوانان فرهیخته ما فراهم کرده است.

مسئول دفتر فرهنگی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین هدف از برگزاری این جشن را ایجاد انگیزه معنوی و تحصیلی برای فرزندان همکاران عنوان کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب علم برای ملت‌ها و افراد مایه اقتدار است و کسی که این قدرت را پیدا کند دست برتر را دارد.

حجت‌الاسلام شیخ مرتضی جاوید عنوان کرد: اهمیت علم در بین جوانان و نوجوانان به اندازه‌ای است که همه باید برای تشویق و ترغیب آن‌ها در این مسیر تلاش کنیم چرا که آینده کشور در گرو پیشرفت‌های علمی است.

وی تصریح کرد: این دفتر به سهم خود فرموده رهبری را در عرصه عمل به کار خواهد بست و به نگهداری و حفظ سرمایه‌های علمی کشور و تشویق آن‌ها اندیشیده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

جاوید افزود: اداره‌کل منابع طبیعی همه ساله ممتازان تحصیلی و جوانان نخبه فرزندان این اداره‌کل را شناسایی می‌کند و در چنین جلساتی مورد تجلیل قرار می‌دهد.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول