اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار فضلی

پیکر دانش‌آموزان بروجنی در گلزار شهدای بروجن آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر 26 دانش‎آموز بروجنی حادثه دهدز ـ لردگان ظهر امروز پس از تشییع از میدان شهید ناغانی بروجن به سمت گلزار شهدای این شهرستان در خاک آرام گرفت.

پیکر دانش‌آموزان بروجنی در گلزار شهدای بروجن آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان بروجن در مراسم تشییع پیکر دانش‌آموزان جان‌باخته حادثه دهدز ـ لردگان اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان این شهرستان، چهارشنبه هفته گذشته به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که متاسفانه جمعه شب در مسیر برگشت، اتوبوس این کاروان در محور لردگان به دهدز خوزستان دچار سانحه رانندگی شد.

فتاح کرمی افزود: اتوبوس این کاروان به دره‌ای سقوط کرد که متأسفانه در این سانحه دلخراش، 26 دانش‌آموز کشته و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

وی با تسلیت این حادثه به جامعه فرهنگیان و مردم این شهرستان، خاطرنشان کرد: این دانش‎آموزان در نزد پروردگار متعال اجر بزرگی دارند و برای خانواده این عزیزان نیز صبر عظیمی از خداوند خواستار هستم.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: مراسم تدفین این جان‌باختگان با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده وزیر آموزش و پرورش، مسئول کاروان‌های راهیان نور، مسئولان استان، شهرستان، ‌نمایندگان مجلس،‌ خانواده‌های جان‌باختگان و آحاد مردم دغدار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول