اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی راهپیمایی

نمازگزاران مشهدی فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند

خبرگزاری فارس: همزمان با 700 شهر ایران اسلامی نمازگزاران مشهدی در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد با برپایی راهپیمایی و اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی فریاد مرگ بر اسرائیل به پا داشتند.

نمازگزاران مشهدی فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با نخستین روز ماه محرم و در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد نمازگزاران مشهدی با برپایی راهپیمایی و فریادهای «یا حسین (ع)» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

راهپیمایان مشهدی در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی نظیر«سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «اسرائیل آدم کش این آخرین پیام است»، «سپاه اسلامیان آماده قیام است» و «ای رهبر آزادی آماده‌ایم آماده» خواستار همدلی ملت‌های مسلمان و وحدت یکپارچه امت اسلامی در برخورد با جنایات نسل کشی رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم نوار غزه و فلسطین شدند.

همچنین مردم مشهد با سر دادن شعارهایی نظیر «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد» اعلام حمایت خود را از انتقاضه مردم فلسطین و نوار غزه در برابر رژیم فاسد صهیونیستی اعلام کردند.

در خاتمه راهپیمایی امروز مردم مشهد قطعنامه‌ای 6 ماده‌ای از سوی راهپیمایان مشهدی قرائت شد.

در متن این قطعنامه اعلام حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه تأکید شده بود.

در یکی از مواد قطعنامه راهپیمایان مشهد آمده بود: ما شرکت‌کنندگان راهپیمایی امروز مشهد ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم غزه از تمام کشورهای اسلامی می‌خواهیم که با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دیپلماسی نسبت به کمک به مردم غزه اقدام کنند و در این راستا رژیم صهیونیستی و حمایت‌کنندگان آنان را تحت فشار قرار تا از گسترش فاجعه‌ نسل‌کشی در نوار غزه جلوگیری شود.

همچنین در یکی دیگر از مواد قطعنامه امروز راهپیمایان مشهد آمده بود که ما سوگواران سید و سالار شهیدان ضمن اعلام حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و حزب‌الله که نماد مقاومت در برابر اسرائیل است شکل‌گیری توطئه‌ جدید برای تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی در راستای توسعه اقدامات ضد انسانی در غزه را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که دولت و ملت انقلاب ایران با بهره‌گیری از فرامین بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و از تمام آرمان‌های آنها تا رهایی فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کنیم.

در بخشی از قطعنامه امروز راهپیمایان نمازگزاران مشهد آمده بود دور تازه جنایات صهیونیست امروز در حالی وارد ششمین روز خود می‌شود که شاهد سکوت ذلت‌بار سازمان‌ها و مجامع جهانی و برخی از دولت‌های خائن عرب هستیم که در این رابطه ما شرکت‌کنندگان راهپیمایی امروز مشهد سکوت امت‌های اسلامی در برابر این جنایات را محکوم می‌کنیم و آنان را مسئول ادامه این جنایات می‌دانیم که بی‌شک با حضور در صحنه و اعلام برائت از جنایات صهیونیستی را وظیفه انسانی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول