اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان بازدید استاندار اردبیل از مسکن مهر خلخال اعلام شد

بهره‌برداری از 133 واحد مسکن مهر خلخال در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از افتتاح 133 واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان در خلخال همزمان با هفته بسیج خبر داد.

بهره‌برداری از 133 واحد مسکن مهر خلخال در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جریان بازدید از مسکن مهر شهرک دانش و بهشتی خلخال اظهار داشت: تمام مجموعه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق، گاز و تلفن موظف هستند بعد از تکمیل پروژه عملیات خدمات‌رسانی خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای تکمیل شده باید بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای به متقاضیان تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: ما در تکمیل و تحویل واحدهای منتظر افتتاح پروژه به صورت تجمیعی و با حضور مسئولان کشوری نخواهیم ماند بلکه سعی داریم هر مجموعه‌ای از مسکن مهر تکمیل شود آن را به سرعت به متقاضیان واگذار کنیم تا در سکونت آنها مشکلی به وجود نیاید.

استاندار اردبیل یادآور شد: در تحویل واحدهای مسکونی مهر هیچ کم‌کاری و قصور قابل قبول نیست و راه و شهرسازی موظف است واحدها را به صورت تکمیل شده و با کمترین نقص تحویل دهد تا امکان سکونت در این واحدها برای متقاضیان به وجود آید.

نیکزاد به سال پایانی خدمات دولت دهم اشاره کرد و گفت: با مسئولان امر تعهد کردیم که هر ماه حدود 300 واحد در استان اردبیل تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود تا یک رضایت جمعی را در این زمینه شاهد و ناظر باشیم.

این مسئول همچنین بر تکمیل مسجد در حال احداث این پروژه تا پایان امسال تاکید کرد و افزود: تا پایان امسال 100 واحد دیگر از این پروژه‌های مسکن مهر خلخال باید تکمیل شده و مابقی نیز در سه ماه اول سال آینده به متقاضیان واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز بیان داشت: هم اکنون در شهرک دانش خلخال 435 واحد مسکن مهر در حال احداث است که 133 واحد آن در مرحله نازک‌کاری است و حدود 50 واحد نیز در مرحله سرامیک‌گذاری و تحویل زود‌هنگام است.

علی حیدری تصریح کرد: 140 واحد از مسکن مهر خلخال دارای انشعاب آب، برق و فاضلاب هستند و دستگاه‌های خدمات‌رسان قول داده‌اند با توجه به اینکه هزینه انشعاب متقاضیان از وام آنها کسر شده و به حساب شرکت‌های خدمات‌رسان واریز شده به سرعت نسبت به تکمیل انشعاب واحدهای مسکن مهر اقدام کنند.

وی گفت: با تحویل 133 واحد مسکن مهر 300 واحد مابقی تا سه ماه اول سال آینده آماده واگذاری خواهد شد به طوری که هم اکنون در این شهرک 20 واحد تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضرورت تکمیل و آماده‌سازی به همت بنیاد مسکن و احداث مدرسه در این شهرک را به همت اداره کل نوسازی مدارس یادآور شد و اذعان داشت: هم اکنون در استان اردبیل 10 هزار واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/‌62005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول