اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گنبدکاووس:

یادواره شهدای ترکمن با محوریت عاشورا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: یادواره شهدای ترکمن با محوریت عاشورای حسینی و محکومیت اهانت به ساحت حضرت رسول برگزار می‌شود.

یادواره شهدای ترکمن با محوریت عاشورا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: این یادواره روز چهارشنبه در آغازین روزهای سال 1434 هجری قمری مصادف با ششمین روز از ماه محرم و اول آذر همزمان با دومین روز از هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این یادواره در مصلای اهل سنت شهرستان گنبدکاووس پنج کمیته تشکیل شده است که وظیفه برگزاری این مراسم را دارند.

وی خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی ائمه جمعه در خصوص برگزاری این یادواره به مردم انجام شده است. 

دبیر ستاد برگزاری دومین یادواره شهدای ترکمن گنبدکاووس این یادواره را در بزرگداشت شهادت و ایثار شهدای انقلاب اسلامی ایران و یادآور عاشورای حسینی با محوریت محکومیت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام دانست و با ارائه گزارشی از برنامه‌های انجام شده برای برگزاری باشکوه این یادواره خاطر نشان کرد: بنابر اعلام بنیاد شهید، این شهرستان 138 شهید ترکمن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

جعفری هدف از برگزاری این یادواره را که با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تقارن یافته، نشان دادن عشق و ارادت اهل سنت به این امام شهید عنوان کرد و گفت: در این یادواره که با حضور ائمه جمعه خانواده شهدا و مردم برگزار خواهد شد، نمایشگاه محصولات فرهنگی در شش آلاچیق و نیز نمایشگاه ادوات زرهی برپا خواهد شد و اقلام فرهنگی بین شرکت‎کنندگان توزیع خواهد شد.

در این جلسه هر یک از اعضا آمادگی ستاد را رأی برگزاری این مراسم اعلام کردند و اقدامات خود را در خصوص برگزاری این مراسم گزارش دادند.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول