اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

بسیج بزرگ‏ترین نیروی بازدارنده تهدیدات دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: بسیج بزرگ‏ترین و موثرترین قشر بازدارنده در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی دشمن در کشور است و با ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه، ایران اسلامی بیمه می‌شود.

بسیج بزرگ‏ترین نیروی بازدارنده تهدیدات دشمن است

یحیی دین‌پرور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: یکی از تاکتیک‌هایی که همواره مورد توجه بسیج بوده، موضوع بازدارندگی است.

وی تصریح کرد: ما از مسئولان به ویژه اصحاب رسانه انتظار داریم که این ندای تفکر و ارزش‌های بسیجی و اقدامات مثبت آن را در جامعه بسط و گسترش دهند.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: اگر بتوانیم فرهنگ بسیجی و شهادت‌طلبی، ایثار، گذشت و روحیه جهادی و خودباوری را در جامعه نهادینه کرده و ترویج دهیم، کشور از همه لحاظ بیمه می‌شود.

دین‌پرور حضور بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت و گردهمایی‌ها، تجمع‏های نظامی و بصیرتی را مهم و موثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: با حضور در صحنه بسیجیان، دشمنان به شکل دیگری به جمهوری اسلامی نگاه می‌کنند.

وی افزود: با عنایات، توجهات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و همچنین بسیجیان پا در رکاب، هیچ کسی جرأت چپ نگاه کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر به نقش بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: نقش بسیج این است که فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کند و خودش نیز به عنوان یک الگو با مصرف‌گرایی کمتر، دوری از اسراف، نخریدن کالاهای خارجی و توجه به کالای داخلی در این عرصه گام بردارد.

دین‌پرور حمایت و توجه بیشتر مسئولان نسبت به بسیجیان را خواستار شد و تصریح کرد: مسئولان باید در رسیدگی‌ها، خدمات‌دهی و اشتغال‌زایی بسیجیان که نیروهایی ارزشی هستند، دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر بسیجیان در تمام عرصه‌ها توسط مسئولان به‏کارگیری شوند، هم ارزش‌های جامعه را ترویج می‌دهند و هم اینکه شایستگی انجام امور و پذیرش مسئولیت‌ها را دارا هستند.

برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در مهدیشهر

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر بیان داشت: در شهرستان مهدیشهر، وفاق و همدلی بسیار قوی و خوبی بین سپاه و مسئولان وجود دارد و مسئولان در برنامه‌هایی که سپاه و بسیج دارد، نهایت همکاری را دارند و یک‏پارچگی خوبی را در شهرستان شاهد هستیم.

وی در پایان به رزمایش بیت‌المقدس اشاره‌ای کرد و افزود: ما در پایگاه‌های مقاومت دسته‌های ویژه‌ای با عنوان دسته‌های بیت‏المقدس را سازماندهی کرده‏ایم که برنامه‌های مختلفی چون میدان تیر، پدافندهای نظامی و اردوهای رزمی را در طول سال برگزار می‌کنند و امسال در روزهای 9 و 10 آذر ماه در اردوگاه قدس سمنان رزمایشی را اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول